X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2005 11:29 ]
ALs je een printer toevoegd print windows een testpagina, dus die zou je in windows terug moeten vinden. Echter als je een toetsen combinatie doet op de printer print hij een test pagina ( volgens mij wil je een status pagina, en geen testpagina?)stef-o.nl schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 11:31:
Hij wil waarschijnlijk als de printer wordt toegevoegd en er een testpagina wordt uitgedraaid dat hij daar zijn eigen tekst op te zien is... lijkt me wel dat het in de firmware zit!
Kun je ergens firmware upgrades vinden voor HP laserjets? ik niet.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400
Verwijderd
Moet die ook geprint kunnen worden als de printer niet op een pc is aangesloten?RommelD schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 11:51:
Ik wil echt de test pagina aanpassen. Het is een lang verhaal om uit te leggen waarom maar ik wil gewoon de standaard testpagina veranderen. Dus als iemand wat weet...
http://www.microsoft.com/...oddocs/en-us/prnqctl.mspx
ik denk dat je dit bestand prnqctl.vbs eens moet openen met een hex-editor.
[ Voor 24% gewijzigd door sjolmers op 25-01-2005 12:02 ]
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Kan ik gewoon niet vinden. dus al helemaal niet aan te passen. Of zie ik nu iets over het hoofd?
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Verwijderd
te flashen.
WTF waarom zou je dit uberhaupt willen? vraag me dit echt serieus af....
is toch nergens voor nodig.....
Verwijderd
.vbs is gewoon plain text...sjolmers schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 11:59:
misschien kun je hier iets vinden:
http://www.microsoft.com/...oddocs/en-us/prnqctl.mspx
ik denk dat je dit bestand prnqctl.vbs eens moet openen met een hex-editor.
daarnaast is dit gewoon programmacode om een printer aan te sturen.
De ts zal toch met nieuwe firmware aan de slag moeten.
Dus als iemand anders een optie heeft hou ik me ten zeerste aanbevolen.
Verwijderd
ik snap ook niet waarom je zoveel moeite wilt doen, anyway moet er wel een manier zijn.
zoek waar het bestand vandaankomt en tweak het
ik vrees dat het bij meer hedendaagse printers niet meer kan (... zonder openhalen en herproggen/vervangen van chippies)
Verwijderd
een andere firmware gaat niet voor dit apparaat!!!!
mocht er een probleem zijn met de firmware van dit apparaat wordt er een nieuwe dimm geplaatst de firmware voor dit apparaat zal nooit geupdate kunnen worden!!!
daarbij om een testpage uit windows te laten komen dat heeft echt totaal geen Fu.ck te maken met
de firmware van dit apparaat.
Je hebt het apparaat, de Driver die overruled de printer en de applicatie die overruled de driver en de printer.
Je zult misschien dit in windows kunnen veranderen zoals hierboven beschreven maar het lijkt me nutteloos en heeft weinig kans van slagen
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 19:57 ]
maar waarom zou je dat willen?
[ Voor 10% gewijzigd door Nanax op 28-01-2005 16:32 ]
Verwijderd
Maar op de printer is het in ieder geval onmogelijk, firmware is niet aan te passen en al helemaal niet te uploaden op zo'n dimm want die is ROM.
Helaas voor je is het niet anders, maar het is maar goed ook dat mensen geen aanpassingen kunnen doen in de firmware van een apparaat.
Waarom zou dit niet handig kunnen zijn? Kun je eventueel je printer "opfokken", dat deze wat sneller print. Ik krijg hier soms stress van de traagheid van m'n printer...Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 10:24:
Helaas voor je is het niet anders, maar het is maar goed ook dat mensen geen aanpassingen kunnen doen in de firmware van een apparaat.
Van 8 p.p.m. nu naar 16 p.p.m. maar dan wel iets minder scherp....
Probeer er gelijk een kleuren module in te zetten
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Verwijderd
Omdat er dan n00bs zijn die in de firmware gaan rommelen en dan ontstaan er weer problemen,yoshi_rules schreef op maandag 31 januari 2005 @ 10:28:
[...]
Waarom zou dit niet handig kunnen zijn? Kun je eventueel je printer "opfokken", dat deze wat sneller print. Ik krijg hier soms stress van de traagheid van m'n printer...
en wat de traagheid van je printer betreft, snellere printer kopen
Verwijderd
Zou gelijk gaan solliciteren bij HPBoss schreef op maandag 31 januari 2005 @ 10:33:
LOL... overgeklokte printer
Van 8 p.p.m. nu naar 16 p.p.m. maar dan wel iets minder scherp....
Probeer er gelijk een kleuren module in te zetten