Toon posts:

gaan we TA voor of na de 600 miljoen voorbij

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk zelf dat ze de ene dag op 1 staan met 598 miljoen, en wij de volgende met 602 miljoen >:)

En die dag zal snel zijn beste mede-koeienhouders. Houdt uw kudde tot die tijd BSE vrij en voedt ze alleen maar met diermeelvrij voer.

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05 00:23
We are goin to win this race!!

Advanced sheep-counting strategies

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

TA hoeft nog maar 19M tot de 600 en dat betekend dus dat we alles wat we hebben NU moeten flushen! des te eerder staan we op #1 en dan ook nog voor de 600M! :7

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zaterdag 06 januari 2001 09:53 schreef Sequence het volgende:
TA hoeft nog maar 19M tot de 600 en dat betekend dus dat we alles wat we hebben NU moeten flushen! des te eerder staan we op #1 en dan ook nog voor de 600M! :7
volges mij kunne we beter nog een weekje wachten, zodat de achterstand kleiner is geworden...
k had gister gezien dat TA op het tempo nog 14 dgn (nu dus nog 13 dgn) erover doet om bij de 600M te komen,dus als we nog een weekje wachten, dan komt de grote klap harder aan >:)

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

het gaat er niet om dat de klap zo hard mogelijk aankomt, TA realisseert zich echt wel dat ze hebben verloren.. maar het moet zo snel mogelijk!

dit ivm het risico dat winnende key wordt gevonden (alhoewel ik die persoonlijk redelijk klein acht).. en ook omdat we dan direct in OGR aan de bak kunnen!

Verwijderd

De Klap komt over een week misschien harder aan (in hoeveelheid kuddes) maar vanuit het perspectief van nu is het leuker als die eerder komt >:)

Ok de kans is inderdaad nog erg klein dat de key gevonden gaat worden, maar kan je dat risico aan.. :(

Op lange termijn is het gewoon zo dat TA zal verliezen..dat horen ze te weten..
hoewel uit hun newsletter van 4 dec. geplukt:

"Our assimilation and recruiting efforts are finally paying off. Slowly, but with a steady pace our output is increasing, not only in the RC5 project"
En TA draait nu ook zo'n gemiddeld 200,000-400,000 blokjes meer dan een paar weken geleden..ze stijgen idd..(maar lang niet genoeg)

dus de eerder hoe harder de klap aankomt is dan mijn stelling.. ;)
Pagina: 1