Toon posts:

Te veel beeldschermen in configscherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al heel lang naar het zoeken naar het probleem wat ik heb maar kan nergens een werkbare oplossing vinden . Zo ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb al een tijd een GeForce 4 mx440 64 mv videokaart een goedkoop ding maar wat ik er mee doe is ie goed genoeg.

Dit is hoe ik hem heb aangesloten , 1 monitor en 1 tv via de s-video uitgang , als ik mijn pc zo opstart krijg ik in mijn config scherm 1 plug and play monitor en 4 standard monitors , is dit nog niet zo probleem maar ik heb dan ook meteen 2 video adaptors wat wel voor problemen zorgt in een hoop spellen , zit echt maar 1 kaart in mijn pc. Als ik hem opstart zonder de s-video kabel erin dan gaat allles wel goed. Doe ik mijn s-video kabel erin terwijl mijn computer aanstaat gaat ook alles goed , tv werkt dan ook naar behoren.

Is er een manier (of andere drivers) zodat windows, tijdens opstarten mijn tv niet ziet als een beeldscherm of helemaal niks detecteerd ? Ik gebruik nu de officele drivers van Nvdia 56.64 international , met de nieuwere werkt mijn tv-out niet lekker meer (bijna geen kleur).

Alvast bedankt , werk trouwens met Xp pro , sp1.

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Heb je toevallig een onboard videokaart? zo ja kan je proberen die uit te zetten in de bios

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Heb je al geprobeerd in safe mode alle VGA adapters en alle monitoren te verwijderen om ze vervolgens na een reboot opnieuw te laten detecteren? Dat wil nog wel eens helpen in zo'n situatie.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:54

The Eagle

I wear my sunglasses at night

koraks schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 08:44:
Heb je al geprobeerd in safe mode alle VGA adapters en alle monitoren te verwijderen om ze vervolgens na een reboot opnieuw te laten detecteren? Dat wil nog wel eens helpen in zo'n situatie.
^^^ Met stom ;) Ik zou idd al je drivers weggooien (drivercleaner!), vervolgens ook je videokaart(en?) en je monitoren in je apparaatbeheer weggooien, even een regcleaner er overheen (just 2 be sure), en dan rebooten. Dan moet het hele zaakje opnieuw herkend worden. Nieuwe drivers installeren en dan nog eens proberen :Y)
Reboot overigens wel zonder dat je je TV-out of je evt 2e monitor is aangesloten.
Kortom: met een schone lei beginnen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door The Eagle op 25-01-2005 09:06 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb al een gehele nieuwe installatie van windows geprobeerd , met trage format .
Windows geinstalleerd zonder s-video eraan , alles goed 1x rebooten met kabel erin en dan staan ze er allemaal weer. Moet op de een of andere manier de auto detect uit te zien schakelen.

Verwijderd

Topicstarter
Heb trouwens geen onboard video op moederbord , had dit probleem ook al bij mijn vorig mobo.

Heeft misschien een bios flash enige zin voor dit probleem?
Pagina: 1