[WDO] Update naar versie 3.3

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:28

NightBird

DPC-Crew Coding
Topicstarter
We hebben de afgelopen 3 weken weer flink gesleuteld aan WDO (Www.Dutchpowercows.Org), waarbij ditmaal onze aandacht lag bij de subteam-pagina. Er was veel vraag naar meer overzicht, hopelijk hebben we die geintroduceerd met de ietwat uitgedunde lijst. Alle subteams die hebben aangegeven dat ze opgeheven zijn (bijna 60), zijn uit de lijst verdwenen. De lijst is ook nog te filteren op projecten, wat ons bij de tweede grote verandering brengt: projectpagina's. Hier vind je alle projecten waar DPC aan meedoet, met flink wat informatie en linkjes naar stats en FAQ.

Deze aanpassingen zijn voor het grootste deel door [eNeRGy] gerealiseerd, dus complimentjes mogen bij hem afgeleverd worden :)

Changelog WDO 3.3:
• Projectpagina's
• Frontpage aanpassingen
• (Sub)subteam structuren
• Verschil tussen losse users en subteams
• Verbeteren member (subteam) beheer
• Projecten bij members tonen
• Algemene wijzigingen

Voor een gedetailleerd overzicht van alle wijzigingen, kijk op dit FDO topic.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Goed werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowArt
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06-2023

CowArt

DPC Team Switch Pensionado

_/-\o_ Goed gewerkt heren! (en dames?) _/-\o_

-edit-
moet... sneller... leren... typen... :+

[ Voor 37% gewijzigd door CowArt op 25-01-2005 00:19 . Reden: PeSr was me te snel af... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Goed gedaan allemaal :9~, met name [eNeRGy] dan ;). Alles is veel overzichtelijker zo, vooral het bekijken van Projecten/Members

nogmaals hulde _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Frentik op 25-01-2005 00:43 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

_/-\o_ Voor het coding-team _/-\o_
Nu Elteor nog zover krijgen dat hij onze projecten ff opgeeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-09 11:35

mcB

Klasse [DPC] coding!!
Vette flush hoor!!! (foutje verkeerde topic ;))

Bijna alle ascii-art is al uit de teamnamen verdwenen en bijna alle teamnamen worden al zoals het hoort zonder hoofdletters geschreven :)
Op de projectpagina's zouden de actieve members nog gesorteerd moeten worden op naam.
Mag ik aannemen dat dit kleine antf*cker dingetjes zijn?

NightBird en cs. Ga zo door !! d:)b

[ Voor 12% gewijzigd door mcB op 25-01-2005 01:08 ]

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 09:36
die project pagina's zijn een hele verbetering, helemaal leuk om te zien welke members/subteams daar aan meedoen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:28

NightBird

DPC-Crew Coding
Topicstarter
mcB schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 01:05:
Op de projectpagina's zouden de actieve members nog gesorteerd moeten worden op naam.
Mag ik aannemen dat dit kleine antf*cker dingetjes zijn?
Nou .. dat zijn (max) 5 willekeurige members, dus het is op zich niet zo raar dat die dan ook in willekeurige volgorde getoond worden.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Allereerst wil ik zeggen dat het codingteam goed werk heeft geleverd. Maar de projectpagina vind ik niet helemaal volledig. Ten eerste kan er nog een onderscheid gemaakt worden tussen RC5-64 en RC5-72 net zoals bij ECCp is gedaan. Want nu staan de RC5-64 onder het RC5 kopje terwijl het toch twee verschillende projecten zijn. Daarnaast, hoe jullie het nu opgelost hebben is perfect daar niet van, vind ik het vreemd dat de afgesloten projecten geen link krijgen. Voor deze projecten zijn er wel degelijk stukjes geschreven en het zou voor de volledigheid netjes zijn als deze onder het desbetreffende project gehangen worden. Tenslotte mis ik het project Gammaflux. Hoewel er weinig stukjes van zijn is het toch een project waaraan DPC met verve aan mee heeft gedaan en ik vind dat deze dan ook niet mag ontbreken. Voor de rest niets meer dan hulde.

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04 09:29
De afgesloten projecten kunnen zeker nog worden toegevoegd. Alleen had ik die zelf op een lagere prioriteit staan want het ondersteunen van de huidige projecten is natuurlijk het belangrijkst. Ik denk dat je dat wel met me eens bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-09 19:35
Ook van mijn kant de pluim voor het codingteam. Ziet er erg goed uit zo, alles netjes bij elkaar en compleet. Naast dat puntje wat Mark ook al aandroeg zie ik verder niets wat er nog ontbreekt. Goed bezig!

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[BUG] Zou het kunnen dat ik een bug heb gevonden?

Ik sta geregistreerd als single user (was vroegah ook zo). Maar nu wil ik mijzelf toevoegen aan mijn team. En dat gaat niet, want:

Op de profiel-pagina verschijnt niet de list-box met teamnamen, alleen een opmerking dat ik single user ben en "hier" moet klikken om dat te wijzigen.

Wanneer ik "hier" klik kom ik op de wijzig-member pagina. Maar ook daar kan ik mijn team-naam niet opgeven (error: Teamnaam bestaat al). Een ander teamnaam opgeven resulteert er (logisch dus) in dat ik zelf een subteam wordt.

E.a. ook in een mail geschreven naar chaos APENDING dutchpowerkows LEESTEKEN nl

Screenshot ter illustratie evt mogelijk ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2005 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
[eNeRGy] schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 10:50:
De afgesloten projecten kunnen zeker nog worden toegevoegd. Alleen had ik die zelf op een lagere prioriteit staan want het ondersteunen van de huidige projecten is natuurlijk het belangrijkst. Ik denk dat je dat wel met me eens bent :)
Yups

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 11:22

Kristof

is een Belgisch product

Misschien nog een kleinigheidje:
* Als je de info van een subteam opvraagt, zie je aan welke projecten deze meedoen. Zou het niets zijn, moest er ook ergens een link achtesteken? Dus als je op de naam (of icoon ervoor) van het project klikt, je naar de info ervan gaat?
* Idem voor de subteam pagina. Als je de lijst van de subteams opvraagt, krijg je in de 2de kolom de projecten waaraan ze meedoen (dmv iconen), kan achter deze iconen ook weer geen link gestoken worden?

Voor de rest ziet het er zoals reeds gezegd al wel mooi uit!
proficiat

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 11:29:
Ik sta geregistreerd als single user (was vroegah ook zo). Maar nu wil ik mijzelf toevoegen aan mijn team. En dat gaat niet, want:

Op de profiel-pagina verschijnt niet de list-box met teamnamen, alleen een opmerking dat ik single user ben en "hier" moet klikken om dat te wijzigen.

Wanneer ik "hier" klik kom ik op de wijzig-member pagina. Maar ook daar kan ik mijn team-naam niet opgeven (error: Teamnaam bestaat al). Een ander teamnaam opgeven resulteert er (logisch dus) in dat ik zelf een subteam wordt.
Voorheen kon je niet als 'Single user' geregistreerd hebben gestaan want dat begrip bestaat pas sinds deze versie.
Ik denk dat je de begrippen door elkaar haalt. Je hebt een account op WDO. Dit staat los van de member lijst (voorheen subteam lijst).
Een subteam is een groep users die je kan joinen.
Een single user is iemand die niet lid is van een subteam maar wel graast voor DPC en dit wil laten zien op WDO.

Je kan dus óf lid zijn van een subteam, óf een single user zijn.

Je kan niet switchen. Als je lid wil worden van een subteam dan moet je jezelf verwijderen als single user (via de config pagina).

Ik hoop dat dit het iets duidelijker maakt.
Kristof schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 11:31:
* Als je de info van een subteam opvraagt, zie je aan welke projecten deze meedoen. Zou het niets zijn, moest er ook ergens een link achtesteken? Dus als je op de naam (of icoon ervoor) van het project klikt, je naar de info ervan gaat?
Als je bedoelt een link naar de projectpagina van het bijbehorende project: dat staat al gepland voor de volgende release.
* Idem voor de subteam pagina. Als je de lijst van de subteams opvraagt, krijg je in de 2de kolom de projecten waaraan ze meedoen (dmv iconen), kan achter deze iconen ook weer geen link gestoken worden?
Op zich is dit wel mogelijk, maar het zou de HTML achter deze pagina behoorlijk laten groeien. Misschien dat we dit op een andere manier kunnen oplossen.

[ Voor 27% gewijzigd door [eNeRGy] op 25-01-2005 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[eNeRGy] schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 13:39:
[...]

Voorheen kon je niet als 'Single user' geregistreerd hebben gestaan want dat begrip bestaat pas sinds deze versie.
Ik denk dat je de begrippen door elkaar haalt. Je hebt een account op WDO. Dit staat los van de member lijst (voorheen subteam lijst).
Een subteam is een groep users die je kan joinen.
Een single user is iemand die niet lid is van een subteam maar wel graast voor DPC en dit wil laten zien op WDO.

Je kan dus óf lid zijn van een subteam, óf een single user zijn.

Je kan niet switchen. Als je lid wil worden van een subteam dan moet je jezelf verwijderen als single user (via de config pagina).

Ik hoop dat dit het iets duidelijker maakt.
[...]
Oké dat gedaan, en nu probeer ik me op de enig andere mogelijkheid weer te registreren (optie: subteam dus). En dan wordt ik (logisch) zelf een subteam, en dat was dus ook niet de bedoeling.

Kortom mijn vraag blijft, hoe kan ik nu NGS joinen.

Al mijn registraties overigens verwijderd; veels te verwarrend aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 08:55

SandStar

DPC-Crew

Zandster

eh dat kan toch gewoon bij profiel en misschien ook als je het team NGS bekijkt?

[ Voor 12% gewijzigd door SandStar op 25-01-2005 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
Inderdaad, als je niet een subteamleider bent en ook geen single user kan je vanuit je profiel alle subteams joinen die nieuwe leden accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[eNeRGy] schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 14:27:
Inderdaad, als je niet een subteamleider bent en ook geen single user kan je vanuit je profiel alle subteams joinen die nieuwe leden accepteren.
Jup, daar kom ik nu ook achter. Nu ik alle (oude) registraties heb verwijderd, kom ik wel op de juiste pagina's.

Dusch eindelijk is het gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ideetje.. Een ranking + useraantal @ projekt.php?

vraagje: 60 teams hebben gezegd 'delete maar', maar de mensen die niet gereageerd hebben @ mail staan er nog wel in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Klassebak [eNeRGy], NightBird en iedereen die er aan heeft mee gewertk.

Wat willen jullie met eventuele bugs, op- en aanmerkingen? Hier posten of op fdo of mailen?
Misschien is het ook nuttig om ergens te vermelden welke dingen jullie nog willen doen (of bugs waar jullie van op de hoogte zijn) zodat niet alles dubbel vermeld wordt...

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
Je mag ze in het topic op FDO plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loco-Motiv
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 14:06

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

Mooi man, ik zie dat zelf de sub-sub-teams duidelijk afgebeeld staan :)

Verder nog geen op of aanmerkingen ;)

last.fm

Pagina: 1