ADSL is hier pas beschikbaar, nog een paar weken en dan heb ik het. Nu wil ik met Skype graag zonder moeite door m'n kamer / huis kunnen lopen en dan rustig kunnen praten / bellen. Ik weet dat er een Dualphone met de DECT standaard te koop is op www.dualphone.nl.
Ik heb in de search de topics doorgelezen... helaas is er geen enkel topic met een goed antwoord. Meestal komt er dan uit van, koop maar een tafelmicrofoon...dan kun je natuurlijk nog steeds niet achter je beeldscherm vandaan...Of niemand weet wat het kost, of waar je het product kan kopen.
Maar ik heb het liefst gewoon een goede draadloze stereo headset.
Eisen:
- Draadloos, goed bereik en stabiliteit
- Stereo, beide oren een speaker, NIET mono
- Microfoon
Ik weet dat je voor bellen geen stereo nodig hebt, maar dit is wel een vereiste voor bijvoorbeeld gamen
En beide oren een speaker is zowiezo omdat je er dan meer in zit en je beter kunt concentreren.
Dus als iemand ergens een draadloze headset tegen het lijf loopt... ik houd me aanbevolen. Onder het zoeken op het forum ben ik wel tot de conclusie gekomen dat meerdere mensen hierin geinteresseerd zijn, maar na veel zoeken en vage antwoorden de strijdbijl hebben moeten begraven.
Alvast bedankt
Ik heb in de search de topics doorgelezen... helaas is er geen enkel topic met een goed antwoord. Meestal komt er dan uit van, koop maar een tafelmicrofoon...dan kun je natuurlijk nog steeds niet achter je beeldscherm vandaan...Of niemand weet wat het kost, of waar je het product kan kopen.
Maar ik heb het liefst gewoon een goede draadloze stereo headset.
Eisen:
- Draadloos, goed bereik en stabiliteit
- Stereo, beide oren een speaker, NIET mono
- Microfoon
Ik weet dat je voor bellen geen stereo nodig hebt, maar dit is wel een vereiste voor bijvoorbeeld gamen
Dus als iemand ergens een draadloze headset tegen het lijf loopt... ik houd me aanbevolen. Onder het zoeken op het forum ben ik wel tot de conclusie gekomen dat meerdere mensen hierin geinteresseerd zijn, maar na veel zoeken en vage antwoorden de strijdbijl hebben moeten begraven.
Alvast bedankt
[ Voor 11% gewijzigd door KoalaBear84 op 24-01-2005 23:56 ]
<Homepage>