Toon posts:

[CS:S]Toetsenbord doet vreemd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een tijdje aan het CSSen ben, reageert op een gegeven moment het spel niet goed meer op mn controls. Ventje loopt hakkelig (alsof je tegen zon interactief object/teamgenoot aanloopt), of blijft in de richting lopen van de knop die ik indrukte of doet soms zelfs helemaal niets meer.
Heb dit dan ook als ik in spectate mode zit en door t level rondvlieg. Best wazig, want na een tijdje werkt t weer. Kan dr geen pijl op trekken. Als ik dan terugkeer naar windows blijft t probleem soms ff bestaan (als ik dan reconnect met ontvanger dan is het weer opgelost)

Heb een Logitect desktop Optical, nieuwe drivers al geinstalleerd, dat hele ding er al afgeknikkerd en gereinstalled... helpt niet :(

Verwijderd

Misschien dat je met een schermtoetsenbord applicatie kunt testen of het aan je eigen toetsenbord ligt.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 23:23:
Misschien dat je met een schermtoetsenbord applicatie kunt testen of het aan je eigen toetsenbord ligt.
zal dr ff op googelen, want heb geen idee wat dat is :P

btw, thnx voor aanpassen TT ;)

edit:
Kan het in principe niet controleren, want als ik in CSS bezig ben is het lastig dat schermtoetsenbord te gebruiken, lijkt me overigens wel dat het aan mn toetsenbord ligt, want als ik m reconnect is het probleem weer opgelost. Geen veel voorkomende fout bij het CS:Sen ben ik bang ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2005 23:36 ]

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-11 12:37
Batterijen vervangen?

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 23:19:
Als ik een tijdje aan het CSSen ben, reageert op een gegeven moment het spel niet goed meer op mn controls. Ventje loopt hakkelig (alsof je tegen zon interactief object/teamgenoot aanloopt), of blijft in de richting lopen van de knop die ik indrukte of doet soms zelfs helemaal niets meer.
Heb dit dan ook als ik in spectate mode zit en door t level rondvlieg. Best wazig, want na een tijdje werkt t weer. Kan dr geen pijl op trekken. Als ik dan terugkeer naar windows blijft t probleem soms ff bestaan (als ik dan reconnect met ontvanger dan is het weer opgelost)

Heb een Logitect desktop Optical, nieuwe drivers al geinstalleerd, dat hele ding er al afgeknikkerd en gereinstalled... helpt niet :(
Hmm, lege accus/batterijen? Andere wireless dingen die de boel kunnen verstieren? DECT, WiFi, etc...

Verwijderd

Topicstarter
Yup, nieuwe batterijen er in > probleem blijft.

Geen andere wireless adapters sinds de aanschaf van HL2, heb er alleen last van tijdens en sinds ik CS:S speel... :(

Verwijderd

Zit er misschien een KVM switch tussen!!
Heb ik namelijk wel.. hetgeen grote vertragingen geeft en sommmige toetsen werken niet een meer!!
Btw Logitech geeft hierbij geen (lees 0.0) support.. dus doe geen moeite om ze te bellen of mailen. Een oplossing heb ik nog niet gevonden. Wel weet ik dat het met name ontstaat bij draadloze produkten en ook nog afhankelijk is van het type/model. (icm optical mouse bijv gaat het niet echt goed)
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:10:
[...]

Yup, nieuwe batterijen er in > probleem blijft.

Geen andere wireless adapters sinds de aanschaf van HL2, heb er alleen last van tijdens en sinds ik CS:S speel... :(

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Werkt dat keyboard niet zonder de Itouch drivers van logitech. Want dat vind ik nou ook niet de meest geweldige drivers (veels te veel moelijk doen). En Heb je hem op USb op PS2 aangesloten?
of blijft in de richting lopen van de knop die ik indrukte of doet soms zelfs helemaal niets meer.
Want wat ik hier lees lijkt het mij gewoon lag tussen je keyboard en je computer

Dat zeg ik....

Verwijderd

Topicstarter
Biobakker schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 12:07:
Werkt dat keyboard niet zonder de Itouch drivers van logitech. Want dat vind ik nou ook niet de meest geweldige drivers (veels te veel moelijk doen). En Heb je hem op USb op PS2 aangesloten?

[...]

Want wat ik hier lees lijkt het mij gewoon lag tussen je keyboard en je computer
Keyboard werkt wel zonder de drivers (ze zijn idd brak, die drivers :) ), maar dan kan ik mn audio sneltoetsen voor winamp enzo niet meer gebruiken, en die vind ik wel weer verschrikkelijk handig :9

Ik ga het ff zonder itouch drivers proberen.
Muis zit op USB en toetsenbord op PS2

Hhet zou raar zijn als het lag is, want ik heb er verder NOOIT last van, het is ook niet continu tijdens het spelen, maar soms ineens begint het, dan doe ik reconnect van toetsenbord en is het weer opgelost. Het is ook niet op momenten waarop je een speed-drop van je PC verwacht. Ook is het zo dat mn hele toetsenbord (zeer zelden) niet meer reageert, waardoor ik ook niet meer terug naar windows kan en moet rebooten :'(

@ Robert: Zit geen switch tussen :o

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2005 16:09 ]

Pagina: 1