Toon posts:

[XP] Installatie XP loopt vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik XP even had hergeinstalleerd (op schijf staan nog een paar zaken die ik niet kwijt kan, dus geen formattatie) heb ik even de korte installatie doorlopen van xp waarin je aangeeft in welke regio enzo je woont. Helaas blijft deze installatie steeds bij het laatste schermpje hangen/loopt vast.
Ik heb alles al geprobeerd via microsoft.com enzo, maar het is me nog niet gelukt. misschien hebben jullie een oplossing?

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Wat heb je al geprobeerd? Omschrijf je probleem duidelijker, heb je meldingen in je eventviewert :?

Waar heb je op gezocht :?

Daarnaast, welke hardware heb je.

[ Voor 15% gewijzigd door aReaRe op 24-01-2005 22:47 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
Google en de website van MS.
Als je XP hebt geinstalleerd, krijg je voordat je xp kan gebruiken zoon klein progje waarmee je alles even insteld, tijd, tijdzone enz. op het laatste scherm loopt hij dan steeds vast.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
We kunnen hier natuurlijk niet opmaken wat je al hebt geprobeerd. Na de installatie komt die wizard, en soms duurt het erg lang voordat ie er doorheen is.

Je kan aan veel verschillende dingen denken met dit probleem. Kijk eens in Windows Operating Systems - FAQ, PMG FAQ, OM FAQ / Beleid, Problemen met booten, hoe kan je ze oplossen. en Windows XP en 2000 BSOD guide.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Welke zoeksleutels heb je gebruikt @ google. Welke hardware draait het op (mobo, cpu en geheugen en je verder in die pc kast heb zitten)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)