Toon posts:

Heb jij HL echt ontvangen tegen inlevering van de Coupon?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nu Half Life 2 al enige tijd word gespeeld zou ik wel eens willen weten of de gene die een videokaart met bijhorende HL2 coupon het spel ook hebben ontvangen. Hier onder val ik dus.
Ik heb toenertijd - toen HL2 nog lang niet klaar was - een ASUS 9600XT/TVD besteld, € 220,-
En na een tijdje de Half Life 2 coupon opgestuurd naar een adres ergens in Amerika met alles zoals het moest. Maar nog steeds niets ontvangen, wat waarschijnlijk ook wel niet meer zal gebeuren.
Ik vind dit wel een wat slechte actie van ATi / Valve... Misschien door de organisatie?
Die kaart heb ik gekocht omdat ik er een spel t.w.v. € 50 - 60 voor terug zou krijgen, wat hem uiteindelijk goedkoper maakte dan de 9600 Pro, wat anders mijn keus zou zijn geweest.
Nu heb ik Half Life 2 toch maar gekocht - waar ik overigen echt tevreden over ben - .

Poll: Heb jij HL2 echt ontvangen?
Nee, Niks op gestuurd.
Ja, Alles opgestuurd en HL2 ontvangen.
Nee, Alles opgestuurd maar niks gehoord.
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=38297&layout=6&sort=prc

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2005 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-10 11:51
ik heb dezelfde bon gekregen toen ik een 9800XT van iemand overkocht, hier heb ik een tijd lang niets mee gedaan en toen is de actie veranderd, je hoefde toen alleen nog maar een steam account aan te maken met die key en je kon HL2 downloaden. (volgens mij, het is al 3 maanden geleden :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb toen alles opgestuurd naar een of ander adres in Amerika :p
Omdat ik HL2 als een van de eerste wou hebben ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vervelend dat je niets kreeg, maar niemand kan iets met een topic als deze. Wat als iedereen zegt "Ik heb hem niet gekregen"? Wat als iemand hem wel kreeg?

Wat je kan doen is contact opnemen met ATi en / of Valve. Heb je je key nog wel, dan kan je het proberen om die key alsnog via Steam te gebruiken. Verder kunnen we er niets aan doen.

Dit topic is gesloten.