waarom -1 flame?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-10 13:09
Ik zie niet in waarom deze reactie op -1 moet staan? Ik vraag mij nl serieus af waarom iemand dat zou kopen? Ik wil hier niemand afzeiken etc. Misschien naderhand een overbodige post, maar maak er dan een 0 van en geen -1.

[ Voor 1% gewijzigd door gomaster op 24-01-2005 22:38 . Reden: naderhand verbeterd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
Om eerlijk te zijn: ik zou het niet weten. Ik vind de reactie een beetje onzinnig en weinig toevoegen, maar volgens mij wordt er niemand aangevallen en worden er geen ongefundeerde beweringen gedaan. Hooguit zou je het kunnen interpreteren als een aanval op mensen die MP3 spelers op shuffle laten staan, maar dat vind ik persoonlijk erg ver gezocht. Puntje erbij van mijn kant dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

💀 too old to die young

Die flamebait komt van een Apple-lover die blijkbaar erg slecht :X tegen reacties kan waarin Apple niet opgehemeld word |:( .

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
G33rt schreef op maandag 24 januari 2005 @ 22:13:
Om eerlijk te zijn: ik zou het niet weten. Ik vind de reactie een beetje onzinnig en weinig toevoegen, maar volgens mij wordt er niemand aangevallen en worden er geen ongefundeerde beweringen gedaan. Hooguit zou je het kunnen interpreteren als een aanval op mensen die MP3 spelers op shuffle laten staan, maar dat vind ik persoonlijk erg ver gezocht. Puntje erbij van mijn kant dus :)
ja ik zei idd al: beetje onzinnig achteraf gezien..
botoo schreef op maandag 24 januari 2005 @ 22:31:
Die flamebait komt van een Apple-lover die blijkbaar erg slecht :X tegen reacties kan waarin Apple niet opgehemeld word |:( .
ja zo kun je het ook zien..

Maar jongens bedankt hij staat nu op 0 en dat lijkt me de goede score voor deze ractie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
Wat botoo bedoelde is denk ik dat hij even gekeken heeft wie de moderatie uit heeft gevoerd (tsja, 1337 knopjes he :* ;)) en dat dat een bekende mismoderator was. Uiteraard weet ik dat niet zeker en kan alleen botoo zelf je uitsluitsel geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

G33rt schreef op maandag 24 januari 2005 @ 22:46:
Wat botoo bedoelde is denk ik dat hij even gekeken heeft wie de moderatie uit heeft gevoerd (tsja, 1337 knopjes he :* ;)) en dat dat een bekende mismoderator was. Uiteraard weet ik dat niet zeker en kan alleen botoo zelf je uitsluitsel geven :)
Spijker op de kop. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
ah ok :)
Pagina: 1