Ik probeer nu al de hele dag adsl op linux aan de praat te krijgen maar het wil me niet lukken. (ik ben pas vandaag begonnen met linux)
Ik heb wel research verricht!!! In de faq staat een link naar www.adsl4linux.com maar die is overgenomen
Ik heb ook op google gezocht, maar dan krijg ik info in het italiaans, russisch of info voor linux 7.1 en vroeger 
Ik heb mandrake linux 10.1 de dvd-versie. Ik draai met Gnome. En over de core weet ik nog niks af
Ik heb mijn NTFS partities al weten te mounten in windows en ik heb de "emebbed firmware"al gedownload, maar ik heb geen idee wat ik daarmee aanmoet, want in de readme staat maar een hoop abacadabra.
Ik heb geprobeerd mijn adsl modem te configureren als PPPoA of als PPPoE, maar geen van beide werkt.
Weet iemand hoe ik verder moet? Heeft iemand een leuke faq of duidelijke website voor me? (Het moet wel een beetje te begrijpen zijn voor een beginnend linux user
)
Ps. The Got search werkte niet.
Owja, mijn specs:
Athlon 2500+ @ 2300mhz
Abit An7
Alcatel usb modem
Ati 9800xt
hele zwik randapparatuur.
Ik heb wel research verricht!!! In de faq staat een link naar www.adsl4linux.com maar die is overgenomen
Ik heb mandrake linux 10.1 de dvd-versie. Ik draai met Gnome. En over de core weet ik nog niks af
Ik heb mijn NTFS partities al weten te mounten in windows en ik heb de "emebbed firmware"al gedownload, maar ik heb geen idee wat ik daarmee aanmoet, want in de readme staat maar een hoop abacadabra.
Weet iemand hoe ik verder moet? Heeft iemand een leuke faq of duidelijke website voor me? (Het moet wel een beetje te begrijpen zijn voor een beginnend linux user
Ps. The Got search werkte niet.
Owja, mijn specs:
Athlon 2500+ @ 2300mhz
Abit An7
Alcatel usb modem
Ati 9800xt
hele zwik randapparatuur.