hallo
kan er mij iemand helpen met mijn probleem? ik ben ten einde raad
het zit zo, in de PC zit een pci wifi adapter van d-link DWL-G520+ en het werkt niet goed (driver version 202). als ik op "beschikbare draadloze netwerken weergeven" klik, dan zie ik mijn router een d-link DI-624+. heel soms kan ik verbinding maken met de router en soms krijg ik een ip-adres toegewezen anders is het 0.0.0.0 of 169.x.x.x. .Bij die paar keer ik een verbinding had en een ip-adres had, heb ik proberen te ping naar de router. het resultaat was dus niet goed. soms was de ping in de 700 en soms time-out.
iemand een idee?
kan er mij iemand helpen met mijn probleem? ik ben ten einde raad
het zit zo, in de PC zit een pci wifi adapter van d-link DWL-G520+ en het werkt niet goed (driver version 202). als ik op "beschikbare draadloze netwerken weergeven" klik, dan zie ik mijn router een d-link DI-624+. heel soms kan ik verbinding maken met de router en soms krijg ik een ip-adres toegewezen anders is het 0.0.0.0 of 169.x.x.x. .Bij die paar keer ik een verbinding had en een ip-adres had, heb ik proberen te ping naar de router. het resultaat was dus niet goed. soms was de ping in de 700 en soms time-out.
- met netstumbler vind ik de router, maar de verbinding is niet goed;
- een storing kan het niet zijn, want met de laptop heb ik direct verbinding en goede zelfs;
- aan het kaartje kan het ook niet liggen, want ik heb het in een andere pc gestoken en het ging goed(driver version 202);
- dus dacht ik de windows, dus heb de windows opnieuw geinstalleerd (driver version 202) en het werk weer niet goed;
iemand een idee?