Toon posts:

MPEG TO ASF of een ander formaat naar asf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb al flink wat rondgezocht op tweakers en keb een stuk over windows media encoder gelezen, maar bij geen van de zaken is he tme gelukt een tool te vinden die naar asf kan converteren en die dan ook nog eens langer dan 31 dagen enigs zins kan gebruiken ;).

Weet iemand misschien een geschikt programma die naar asf kan converteren?
bv mpeg naar asf?

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
www.doom9.org
www.dvdrhelp.com

staan heel veel tools op en ook een search... suc6.

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:22
Je kunt met Snagit het frame capturen en dan opslaan is asf... Dit is de meest omslachtige manier :P Maar idd kun je op doom9 veel vinden :P

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 20:53

Caveman

whahoehaha

Is ASF niet een beetje antiek ? maar met oude versies van virtualdub kan het...ik geloof versie 1.3 of daar in de buurt, alleen is die versie "genuked" door M$ dus je zult daar ff goed naar moeten zoeken O-) .

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Verwijderd

Topicstarter
Doom 9 heb ik iig gekeken maar kom er niet uit, heb nie techt een tool gevonden die aan mijn wensen deed dus simpel weg de mpeg converteren naar asf.
Ik gebruik asf voor het streame van de realtime media met windowsmedia player.
Ik zet die asf dan op een server en gebruik een embed in me php.
Iemand mss een leuke naam van zo'n tooltje?
Cavie schreef op maandag 24 januari 2005 @ 21:08:
Is ASF niet een beetje antiek ? maar met oude versies van virtualdub kan het...ik geloof versie 1.3 of daar in de buurt, alleen is die versie "genuked" door M$ dus je zult daar ff goed naar moeten zoeken O-) .
Welke raad je dan btw aan? welk file type het lijkt mij het handigste gewoon windows media player te gebruiken aangezien bijna iedere gebruiker dit heeft.
wmv is groter dan asf...

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2005 00:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Welk type word dan gebruikt voor de tegenwoordige audio streams?

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 20:53

Caveman

whahoehaha

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 23:51:
Welke raad je dan btw aan? welk file type het lijkt mij het handigste gewoon windows media player te gebruiken aangezien bijna iedere gebruiker dit heeft.
wmv is groter dan asf...
Ehh, wmv zou niet groter moeten zijn dan ASF, want wmv is in principe de opvolger van asf. Misschien moet je ff goed naar je encoding instellingen kijken als je omvormd naar wmv. Van streaming audio heb ik niet zoveel verstand.....

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
Ik heb het antwoord gevonden en post het even hier dus niet om een of ander schopje :)

Ik heb het programma All Video Converter gebruikt wat te vinden is op:www.zealotsoft.net
Het is geen gratis programma maar het kan alles converteren naar asf/wmv en dus easy om te streamen! Het is niet gratis, but u know how...
Pagina: 1