Toon posts:

toetsenbord en geluid?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een jaar een standaard toetsenbord van Labtec, die doet het opzich goed, maar nu niet meer. Er zitten vanboven van die knoppen op om geluid stil te zetten, of luider/stiller te zetten. Nu als ik met de kabel van men toetsenbord beweeg naar links gaat het geluid rechts in men box veel minder worden, en omgekeerd. Dus precies slecht contact in de kabel van het toetsenbord waardoor het geluid ook slecht contact gaat geven.

Ik hoop dat jullie het een beetje snappen, maar ik snap het niet, toetsenbord en geluid?? Oke, je kan stiller en luider zetten, maar dit :?

Kan ik bevoorbeeld nergens instellen dat het keyboard niets met geluid mag te maken hebben? Het is aangesloten via PS/2

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Je zou kunnen proberen het toetsenbord te installeren als standaard toetsenbord, dus niet de originele driver gebruiken. Je hebt kans dat de knoppen waar je normaal het geluid mee aanpast dan niet meer werken. Ik weet niet of dat die storing ook zou verhelpen, maar het is misschien het proberen waard (afgezien van het feit dat geen enkele speciale funcietoets het meer zal doen).

public void ik()

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:27

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Kan het niet zo zijn dat je met de kabel van je toetsenbord tegen de kabel van je speakers duwt? Zodat je aan het stekkertje van je speakers rammelt, en die zo een slecht contact maakt?

Tip: niet met je toetsenbord bewegen. ;)

off-topic: hoi Daantjuh, kom ik jou ook eens tegen op GoT

[ Voor 27% gewijzigd door DrivinUCrazy op 24-01-2005 21:22 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Tobo's = Overige Hardware :)

Processors, Mobo's & Geheugen > Overige Hardware