Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Tijdelijke prijsverlaging Vodafone abonnementen!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vodafone verlaagt per vandaag de tarieven van haar abonnementen; te zien op de volgende site:

http://www.vodafone.nl/Pr..._Bel_TeGoed/Wat_kost_het/

Zoals te zien is op de gegeven link komt Vodafone daarmee exact op dezelfde tarieven al T-Mobile. De prijsverlaging is vooralsnog tijdelijk.

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:03
Dus geen wijzingingen in de voorwaarden?

no comment

Verwijderd

alleen van de nieuwe abonnementen of ook van de huidige abonnementen?
(zit achter proxy, kan link niet zien)

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:03
Vodafone abonnementen tijdelijk in prijs verlaagd!

Onderstaande tarieven gelden voor alle klanten die zijn aangesloten vanaf 17 januari 2005.

no comment

Verwijderd

dankje...

lekker weer voor de oude en overigens tevreden klanten.

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:03

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 18:35:
dankje...

lekker weer voor de oude en overigens tevreden klanten.
Zo denk ik er ook over, tijd om eens rond te kijken, kan ik meteen mijn oude, trouwe Nokia 3310 eens vervangen.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Verwijderd

Martinus schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 17:09:
Dus geen wijzingingen in de voorwaarden?

Verwijderd

Topicstarter
Nope, geen wijzigingen in de voorwaarden. Deze voorwaarden zijn niet alleen tijdelijk, ze gelden tevens alleen voor mensen die vanaf gister een nieuw contract aansluiten of een verlenging doen. Geen enkele reden om op te zeggen dus.

Verwijderd

Wel zéér logisch, wat dacht je van al die mensen met hun gratis mobieltje of cashback actie!

Verwijderd

Tsja, toch maar ff proberen morgen he ;)

• j_bos
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-09 21:19
Dus als ik portering heb na vandaag gelden die tarieven ook voor mij.. met Debitel? of werkt dat dan weer anders?

Debitel is zeker op zichzelf staand?

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
j_bos schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:48:
Dus als ik portering heb na vandaag gelden die tarieven ook voor mij.. met Debitel? of werkt dat dan weer anders?

Debitel is zeker op zichzelf staand?
De nieuwe tijdelijke Vodafone tarieven gaan niet gelden voor jou, als nieuw Debitel abonnee. Debitel staat eigenlijk helemaal buiten Vodafone, ze zijn een soort van Tele2 maar dan voor mobiele telefonie, je belt op het netwerk van Vodafone maar je rekent alles af via Debitel, die minuten dus inkoopt bij Vodafone en die aan jou 'doorverkoopt'.
Pagina: 1