[XP] Lcl policy notebook "Load and unload device drivers"

Pagina: 1
Acties:

• mirtos
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-10-2006
De situatie een Winxp Pro sp2 notebook is lid van een w2k3 domein,
In de local policy ingested dat alle users USB devices mogen gebruiken met "Load and unload device drivers" met de rechten users,dat werkt goed ook voor gewoone gebruikers en power users
Als de notebook nu het domein in gaat staat daar in de domein policy "Load and unload device drivers" met domain\users, werk ook goed voor alle gebruikers admins en niet admins

Echter nu het probleem, als de notebook weer los gekoppeld wordt en op nieuwe opgestart wordt blijven de domain policy settings staat en keren niet de localpolicy settings terug.
In de domain policy kan ik geen lokale gebruikers( groupen) instellen

Hoe krijg ik de PC zover dat WEL USB key's gebruikt kunnen worden buiten het domain

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik snap je probleem niet echt. Zowel als ze vebonden zijn aan het domain of als ze niet verbonden zijn mogen ze USB keys gebruiken? :)

Verder even een titel edit - het OS hoort in je topic titel te staan :)

• mirtos
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-10-2006
Het probleenm is dat als de PC eenmaal aan het domain is geweest, daarmee de locale policy is overschreven . En deze keert niet terug bij een reboot los van het domain.

Ook is het is de GPMC niet mogelijk locale groupen rechtren te geven, omdat het ca. 15 PC';s betreft.
Wat ik zou willen is aan het domain de domain policy en los van het domain de ( orginele) locale policy