Toon posts:

hoe krijg je een programa van de ene hdd naar de andere hdd

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier een laptop dell latitude p3 1000 met een programa genaamd sherlocks plus nu heb ik hier ook een nieuwe laptop packerd bell celeron mobil weet iemand hoe ik dit het best over kan zetten ik heb geen installatie cd meer die ben ik kwijt ik heb al gegoogelt maar kon niks vinden

alvast bedankt _/-\o_

• Jannis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-08 17:57
Je zou een programma als Remote Administrator kunnen gebruiken:s... (www.radmin.com). Hiermee kun je gewoon de bestanden verplaatsen van je ene naar andere laptop.

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:56

Tijntje

Hello?!

Als het programma geen registry instellingen gebruikt kan het misschien anders word het al een stuk lastiger.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de bestanden over gezet maar ze werken nu niet miss is er een programma die alle bestanden over de hele laptop bij me kaar pakt en op cd zet of me geheugen stickje

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ik zou zeggen gebruik filemon eens dan zie je welke bestanden hij benaderd

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik dat programma vandaan halen

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 20:04:
waar kan ik dat programma vandaan halen
www.sysinternals.com

[ Voor 83% gewijzigd door Tijntje op 24-01-2005 20:05 ]

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:28
ZUCHT, ik word hier zo moe van :Z :X

http://www.google.nl/sear...on&btnG=Google+zoeken&lr=

moeilijk he? www.google.nl > filemon intikken en dan enter drukken en dan het eerste linkje :o

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

cls schreef op maandag 24 januari 2005 @ 20:05:
ZUCHT, ik word hier zo moe van :Z :X

http://www.google.nl/sear...on&btnG=Google+zoeken&lr=

moeilijk he? www.google.nl > filemon intikken en dan enter drukken en dan het eerste linkje :o
lol zelfs dat is omslachtig kijk maar een onderaan je pagina ;)

Iperf

Verwijderd

Wat heb je al geprobeert? Ik zal zeggen: probeer eerst de hele directory van het programma eens te proberen en die in hetzelfde path te zetten als hij stond op de ouwe PC. Probeer het eens uit te voeren. Werkt het? Mooi! Fout? Proberen op te lossen, of hier posten.

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

een linkje naar de website van het programma zou wel eens kunnen helpen
(waarchijnlijk in je about)

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
heb ik geprobeerd krijg ik dit (The installation code could not be read or is defective)

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 20:11:
heb ik geprobeerd krijg ik dit (The installation code could not be read or is defective)
kijk dan even op de originele pc .. zucht ...........

[ Voor 4% gewijzigd door Fish op 24-01-2005 20:13 ]

Iperf

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 20:11:
Zie deze post:
fish schreef op maandag 24 januari 2005 @ 20:09:
een linkje naar de website van het programma zou wel eens kunnen helpen
(waarchijnlijk in je about)

Verwijderd

Topicstarter
het is een product van heidelberg site www.heidelberg.com

Verwijderd

Je moet dus een licentiecode intikken, die kun je proberen uit het register te halen van de oude laptop (zoeken in regedit), maar ik geef het niet veel kans, ik zou toch maar de installer ergens vandaan proberen te krijgen.

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Kijk eens of je registry keys hebt mbt heidelberg of sherlock?

Verwijderd

Topicstarter
ik gekeken wat de oude pc zegt van de fout hij kent deze fout niet

Verwijderd

Het lijkt me vrij duidelijk, "The installation code could not be read or is defective". Dat wil zeggen dat er iets met z'n licentie niet in de haak is: waarschijnlijk de registry key waar je licentiecode in staat (invoeren tijdens setup), niet aanwezig op je nieuwe PC (wel dôh). Die zul je moeten opzoeken. Het kán ook dat het programma een hardwarekey gebruikt, en in dat geval hang je.

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

heb je al contact gezocht met onze vriend heidelberg
(wat doet jou programma ?)
In case it should ever prove difficult to identify the right part from among the over 130,000 different items available, our technicians and sales representatives turn to "Sherlock Plus". This "electronic detective" ferrets out the proper part to make sure that your press gets back up and running right away.
het lijkt er op dat dit een specifiek heidelberg programma is om part terug te vinden.
in dat geval zou je daar gewoon een nieuwe aan kunnen vragen

of het is een programma dat gebruikt word door heidelberg en je hebt maar wat gegokt

ik weet het een beetje bot maar vertel eens wat ik vind het allemaal maar een beetje vaag worden

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
druk machines programma

Verwijderd

Topicstarter
als ik die spullen uit het register importeren wil krijg ik de fout ( er is een fout opgetreden bij een poging om toegang tot het register te krijgen

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ok, en wat zegt meneer heidelberg daarover heeft die niet een kopietje voor je ?

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
miss is het met het register ik heb het op mn stickje staan nu krijg hem dus niet in het nieuwe register zie fout

Verwijderd

Topicstarter
kan dat iets te maken hebben dat de p3 een 2000 machientjes is en die andere xp machinietje

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand miss hoe ik dat bestandje weer in het register plant ik heb al op een paar pc geprobeerd allemaal deze fout ( er is een fout opgetreden bij een poging om toegang tot het register te krijgen )

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

en nu graag even de edit knop gebruiken ipv om de 15 minuten omhoog schoppen

edit ----> Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif ----------------->------------>----------->--------------^

[ Voor 63% gewijzigd door Fish op 24-01-2005 21:08 ]

Iperf

Verwijderd

Heidelberg maakt net als andere fabrikanten van grote machines gebruik van behoorlijk specifieke manieren van beveiliging. Aangezien de software het grote publiek niet aanspreekt, zal je er dus ook geen cracks of sowieso downloads publiekelijk van aantreffen.

Ben ook voorzichtig met dit soort geintjes, want er zijn verhalen bekend van pogingen software te kopiëren waarbij een ongeldige licentie het gevolg had dat de laptop geformateerd werd + de printer werd geblokkeerd.

Dit was dan niet bij Heidelberg, maar er zijn "in die markt" behoorlijk specifieke manieren van software-licenties in omloop. Mijn advies: je hebt de software destijds gekocht, neem contact op met Heidelberg voor het overzetten van de lictentie. Hiervoor zal ongetwijfeld een monteur moeten langskomen, wat niet gratis is.
Andere oplossing? geen idee... Ook een clone van je andere HDD maken en windows opnieuw de hardware laten detecteren lijkt me riskant, aangezien velen de registratie code koppelen aan apparaat-specifieke en hardware-specifieke eigenschappen.

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

waarom zou dat riskant zijn
we weten allemaal dat pc's stuk gaan dan "moet" je wel van hardware wisselen

het zou al te gek zijn als dan een programma automagisch een self destruct van je pc ging doen. dat lijkt me eigenlijk de enige optie die die over heeft ... en ach dan gebeurt het
is je ghost op een andere hd stuk.. nou en

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
ik denk zelf dat ik dat bestandje in het register moet zetten alleeb krijg elkeer die fout dat wil ik nu graag weten _/-\o_

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

willemj,

Als je zelf de laatste reactie hebt geplaatst, bewerk je bericht dan gewoon in plaats van een nieuwe reactie te plaatsen. Dat is je nu al een aantal keren in dit topic gevraagd, doe dat dan ook gewoon.

Verder mis ik echt elke vorm van initiatief in je topic, iets wat je al eens eerder gevraagd is om te tonen door Aikeleer. Ik ga je topic daarom sluiten.

Open gerust een nieuw topic waarin je:
- Een goede topic titel kiest
- Genoeg relevante informatie geeft - zo gedetailleerd mogelijk
- Zelf inzet toont.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.