Hoe van autolader naar vaste instalatie met zelfde kabel?

Pagina: 1
Acties:

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:18

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Mijn telefoon word nu in de auto opgeladen via de sigaretten-aansteker.
Nu zou ik graag een vaste instalatie willen maken.
Kan ik dan gewoon de autolader van het snoer afknippen?
Weet eigenlijk niet hoe zo'n snoer er van binnen uitziet.
Werkt het ook gewoon met een plus en een min?
Zit er nog iets van een zekering/omvormer in die lader?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Niemand?
Zon domme vraag is het dan geneens :D

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-02 15:57

Mark_640

In my memory

Meestal zit er wel wat electronica in de lader om ervoor te zorgen dat je telefoon een mooie spanning / laadstroom krijgt, en natuurlijk wat electronica om te voorkomen dat dat ding blijft laden als je telefoon "vol" is.

Zet hier eens een foto'tje neer van je lader, of merk / type van dat ding, dan kunnen we je iets meer vertellen!!

Verwijderd

Meestal zit er in in de stekker (die je in de sigarettenplug) steekt een omvormer, schroef hem gewoon eens open dan kun je zien of dit bij jou ook het geval is :P

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-02 16:57
Als we weten om wat voor een gsm gaat kunnen we uitzoeken wat het laadvoltage is en of er nog een eventueel datakanaal door de oplader gaat. Als we het aantal Volt en het aantal Ampere weten kan je er gewoon een ander adaptertje aanhangen, zo heb ik hier een adapter liggen die ik op Nokia, SonyEricsson en Samsung kan zetten(ooit eens ergens gekocht, toen was ik nog geen GoTter, nu zou ik het zelf doen :P)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Collega van me heeft een omvormer voor zijn Bluetooth...dat ding hang standaard aan een sigarettenaanstekerplug (leuk woord voor galgje :P ), en hij heeft een stekker die hij in het stopcontact kan stoppen en waar zo'n aansteker-stopcontact in zit. Dus ze bestaan zeker wel.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Zal ff uitleggen
Wil de rikaline 6030 bluetooth gprs ontvanger onder de achterbank/ in de kofferbak instaleren.
Moet natuurlijk nog ff kijken wat mogenlijk is ivm ruimte en ontvangst.
Zou hem dan aan willen sluiten op de 12volt lijn die al naar de kofferbak loopt (audio instalatie)
Nu is de makkelijkste oplossing die ik kan bedenken, gewoon een losse sigarettenaansteker kopen en die aansluiten op 12v en daar dan gewoon de autooplader inprikken.
Maar als dat niet nodig is waarom zou ik dan zo'n ding kopen.
Ben nog steeds een nederlander :D
Die ontvanger moet in ieder geval achterin ivm ww voorruit.
En de sigarettenaanstekeradapterweetikveelhoedatdingheetdingetje :D voorin zit al vol met de auto-oplader van mijn mda.
Hoop dat het nu wat duidelijker word.

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Kunnen jullie hier wat mee?

Pagina: 1