Toon posts:

crosslink Quake3 Arena

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag samen met een vriend de computers met crosslink en twee realtek adaptertjes op elkaar aangesloten en alles werkte vlot, alleen we kregen Quake3 niet aan de praat :(

Ik start een server op, start quake nog eens op en ik kan hem spelen. Dan kijkt hij bij local, daar vind ie het spel en start het. Dan gaat ie bij hem zeiken over een of ander bestand dat mist iets met .cfg geloof ik. Dus wij de rollen omgedraaid en vervolgens heb ik precies hetzelfde.

Hij had de warez versie, ik de orginele. Nu gaat hij quake ook maar aanschaffen, dus willen we wel spelen.

Wie weet wat the problem is?

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Hij hoeft het niet te kopen.
Als je met de orginele cd quake3 bij hem installeerd en dan de aller nieuwste pact installeerd( 1.27g ofzo) dan is de cd check weg.

Thy will see the light...

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Waarom weet je zo zeker dat alles in orde is?
Krijg je als je pingt een reply van de andere host? Ik kan me namelijk goed voorstellen, dat jullie elkaar 'zagen' in netwerk neighbourhood, maar dat deze link door NetBEUI is gelegd. Dan heb je wel netwerk, maar geen TCP/IP en DAT heb je dus nodig om te kunnen Kwaken.
Ik zou zeggen laat ons iig ff de ip settings zien (winipcfg of ipconfig /all) en dan kijken we weer verder...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

En ik lees weer es niet goed |:(
Zie ik nu, dat jullie wel tot een connect komen in kwaak, maar dat het probleem dus in kwaak zelf zit...:(
Dit valt buiten mijn kennis om, dus hier kan ik helaas niet mee helpen, sorry ;(

Suc6!

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Topicstarter
Ut en andere spellen liepen wel vlekkenloos :?

Kan het misschien zijn omdat ik de pure server had aangezet?