Ik ben een echte modder, die alles uitprobeert. Ik heb nu een computer in elkaar gezet, nu 4 maanden geleden, maar die 4 maanden heeft hij ook nog steeds niet 100% gewerkt. Ik kwam er maar niet uit. Het volgende is mijn probleem:
Ik heb een computer in elkaar gezet met een voeding van de beurs, deze kon het niet trekken (350 Watt)
Mijn voeding werd vervangen door een 407 Watt voeding van het merk HEC.
Maar nu valt mijn computer soms gewoon uit (tijdens het internetten, typen in word of met een game).
Dit is dus de tweede voeding, maar ik ben bang dat ook deze voeding het niet trekt.
Ik heb al een heleboel geprobeerd, maar nog steeds weigert hij mee te werken.
Ik heb bijvoorbeeld alles aangezet (cfl's en fans) voor het opstarten, dan trekt ie het wel in windows, maar wanneer ik in windows zit en ik doe dan alles aan, poef, en dan start ie opnieuw op.
Het is zelfs zo erg dat ik op mijn sata schijf 80 gb aan gegevens ben kwijtgeraakt.
Dit zijn de specificaties van mijn computer:
- asus p4p800 mobo (de uitgebreide versie)
- hd 200 gb maxtor (s-ata)
- hd 160 gb wd (ata)
- hd 6 gb wd (ata, via een verwisselbare bay)
- dvd brander van sony
- dvd speler van aopen
- asus 9800 xt 256 mb
- p4 3,20 ghz ht
- verder zitten er nog 5 fan's in mijn kast, en ook nog twee hd-coolers onder mijn hd's
- ook heb ik 3 cfl's
Ik heb reeds naar een oplossing gezocht voor dit probleem,
ik denk dat een nieuwe voeding zeker geen overbodige luxe zal zijn, ook wil ik misschien wel aan een tweede voeding gaan denken.
Heeft iemand enig idee wat te doen, of heeft iemand misschien al ervaringen met twee voedingen?
Ik heb een computer in elkaar gezet met een voeding van de beurs, deze kon het niet trekken (350 Watt)
Mijn voeding werd vervangen door een 407 Watt voeding van het merk HEC.
Maar nu valt mijn computer soms gewoon uit (tijdens het internetten, typen in word of met een game).
Dit is dus de tweede voeding, maar ik ben bang dat ook deze voeding het niet trekt.
Ik heb al een heleboel geprobeerd, maar nog steeds weigert hij mee te werken.
Ik heb bijvoorbeeld alles aangezet (cfl's en fans) voor het opstarten, dan trekt ie het wel in windows, maar wanneer ik in windows zit en ik doe dan alles aan, poef, en dan start ie opnieuw op.
Het is zelfs zo erg dat ik op mijn sata schijf 80 gb aan gegevens ben kwijtgeraakt.
Dit zijn de specificaties van mijn computer:
- asus p4p800 mobo (de uitgebreide versie)
- hd 200 gb maxtor (s-ata)
- hd 160 gb wd (ata)
- hd 6 gb wd (ata, via een verwisselbare bay)
- dvd brander van sony
- dvd speler van aopen
- asus 9800 xt 256 mb
- p4 3,20 ghz ht
- verder zitten er nog 5 fan's in mijn kast, en ook nog twee hd-coolers onder mijn hd's
- ook heb ik 3 cfl's
Ik heb reeds naar een oplossing gezocht voor dit probleem,
ik denk dat een nieuwe voeding zeker geen overbodige luxe zal zijn, ook wil ik misschien wel aan een tweede voeding gaan denken.
Heeft iemand enig idee wat te doen, of heeft iemand misschien al ervaringen met twee voedingen?