Ik heb een weird probleem; windows start normaal op, maar alle icoontjes op 't buroblad en in 't startmenu zijn veranderd in een standaard icoon. Als ik ze dubbelklik krijg ik de vraag of er op internet naar het bijbehorende programma moet worden gezocht (tja, met welk programma zou jij MsWord.exe opstarten???).
Verkenner doet 't ook niet, maar via 'Mijn Computer' kan ik weer wel mijn schijf browsen.
Internet Explorer en Outlook 2003 doen het wél. Als ik via Internet explorer een DOC of een XLS opstart dan starten Word en Excel wel normaal op.
Ik heb heel internet afgezocht maar ik kom dit probleem nergens tegen.
SP2 heb ik direct bij uitgifte al ge-installeerd en dat doet het verder gewoon goed. Ik heb een bij m'n PC-gekochte OEM-versie van win-xp-pro (up-to-date). Norman Antivirus en Adaware Pro draaiden zonder problemen (en up-to-date) mee. Het hele zaakje zit achter een ADSL-modem met ingebouwde actieve Stealth-Firewall.
Wat is er bij mij fout gegaan? Iets in het register ????
Wie kent dit probleem?
Verkenner doet 't ook niet, maar via 'Mijn Computer' kan ik weer wel mijn schijf browsen.
Internet Explorer en Outlook 2003 doen het wél. Als ik via Internet explorer een DOC of een XLS opstart dan starten Word en Excel wel normaal op.
Ik heb heel internet afgezocht maar ik kom dit probleem nergens tegen.
SP2 heb ik direct bij uitgifte al ge-installeerd en dat doet het verder gewoon goed. Ik heb een bij m'n PC-gekochte OEM-versie van win-xp-pro (up-to-date). Norman Antivirus en Adaware Pro draaiden zonder problemen (en up-to-date) mee. Het hele zaakje zit achter een ADSL-modem met ingebouwde actieve Stealth-Firewall.
Wat is er bij mij fout gegaan? Iets in het register ????
Wie kent dit probleem?