Voor je de neiging krijgt 'gebruik de search te roepen' lees even door. Ik weet het, hierover zijn al massa's topics geweest, maar die handelen toch allemaal over iets anders. Ik zit met een eigenaardig probleem: ik kan perfect de pc kan opstarten, ik kom op het standaard blauwe inlog-scherm dan klik ik op mijn account, alles lijkt feilloos te gaan maar dan.. Niets meer, mijn muis is nog beweeglijk dus ctrl-alt-delete ik ff, daar staat het probleem: explorer neemt 99% van de processor load.
Het vreemde is dat ik perfect kan inloggen op een account met beperkte rechten (vanwaar ik nu dit bericht typ) maar op mijn account (administrator) lukt het dus niet. Twee dagen geleden heb ik een harde schijf bijgestoken, maar die werkte de voorbije twee dagen als een zonnetje en ik zie niet hoe dat verband zou kunnen hebben met dit probleem. Ik heb Windows XP met daarop SP2 draaiend, ik heb onlangs géén ingrijpende veranderingen gemaakt, toch niet met mijn medeweten.
Vervelende situatie, iemand die kan helpen?
Het vreemde is dat ik perfect kan inloggen op een account met beperkte rechten (vanwaar ik nu dit bericht typ) maar op mijn account (administrator) lukt het dus niet. Twee dagen geleden heb ik een harde schijf bijgestoken, maar die werkte de voorbije twee dagen als een zonnetje en ik zie niet hoe dat verband zou kunnen hebben met dit probleem. Ik heb Windows XP met daarop SP2 draaiend, ik heb onlangs géén ingrijpende veranderingen gemaakt, toch niet met mijn medeweten.
Vervelende situatie, iemand die kan helpen?