Outlook Express 6 Adresboek 'kwijt'

Pagina: 1
Acties:

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-08 04:32
Jongens, alsjeblieft, help me, en close dit topic niet : ( Ik heb het echt heel hard nodig...

Situatie; Windows 98 PC wilde niet meer opstarten. Enige oplossing was formatteren. Er stond kostbare informatie (OE 6 emails en adresboek) op die bewaard moest blijven.
Daarom haalde ik de harde schijf eruit en stopte die in een andere pc. De hele schijf gekopierd naar die andere pc. Ik heb dus alles nog.

Op de voormalig Win 98 PC heb ik toen Windows XP met SP2 gezet. Maar nu moet ik de emails en het adresboek terugkrijgen... : (

Ik heb heel GoT (ik lieg neit) doorgespit en op Google gezocht... maar ik heb alleen gevonden;

- Dat de .dbt (dacht ik) bestanden de emails zijn; die heb ik met kunnen terugvinden en met succes allemaal hersteld. :/ (Ze stonden geloof ik in C:\Windows\Application Data\nogwat...)

- Maar het adresboek kan ik nergens vinden. Volgens de mensen hier is dat een .wab bestand. Maar als ik dat .wab bestand kopier en probeer te importeren staan er helemaal geen adressen in :(

Help! Ik heb dat adresboek echt nodig. Ik ben desperate... Waar zit ie?

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:43

MRic3

Of praat ik weer poep?

zoek de hele oude HD af naar *.wab dan kom je hem wel tegen ;)

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• Atomius
Ja, maar als ik die importeer dan krijg ik dus geen enkel adres in de nieuwe OE 6 : (

En met "Outlook Express Adressbook Recovery" vindt ie maar 3 adressen : (

Verwijderd

kan je niet het nieuwe .wab bestand op nieuw geinstalleerde pc vervangen met oude, gevonden .wab bestand en dan wel renamen naar hetzelfde..?

• Atomius
Problem solved. Dat .wab bestand was dus corrupt. Maar ooit hadden we alle mails en het adresboek naar Outlook 2003 gegooid. Die was nog wel te repareren. Via allerlei omwegen heb ik toen het .pst bestand hersteld en het adresboek weer naar Outlook Express gegooid. :)

Hopelijk hebben anderen hier nog wat aan.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Gelukkig :) Dank voor de update.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1