hoi, ik heb een probleempje.. ik ben er net achter gekomendat ik geen USB 2.0 heb op m'n computer (dus alleen maar usb 1.1).. is het dan ook mogelijk om een 'usb hub' te kopen, die wèl usb 2.0 heeft, om dat als nog usb 2.0 te hebben??
Je hebt PCI kaarten met PCI 2.0
In 99.9% van de gevallen zijn backwards compatible.
Zodat je ze ook met USB 1.1 kunt gebruiken.
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
geen hub
je moet een usb 2 kaartje kopen wat je in je pci slot stopt...
beetje basic opzoek vraag eerlijk gezegd
je moet een usb 2 kaartje kopen wat je in je pci slot stopt...
beetje basic opzoek vraag eerlijk gezegd
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Dan zou ik alsnog zo'n pcikaartje aanbevelen, van usb2 is zoveel sneller!
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
zeg maar gerust 100%: de technologie is er voor ontworpen. maar dan is het idd de vraag of je kan leven met de snelheden (lees traaghedenThe_Greater schreef op maandag 24 januari 2005 @ 18:09:
Eeen kaartje met een stuk of 4 USB 2.0 connectors voor in een pci slot kost zo goed als niets, en bied je een stuk comfort
Een hubje zal je niet helpen, aangezien dat hele hubje dan aan usb1.x snelheden gaat werken
Als je een Win9x draait zal USB2 nooit gaan werken......
usb wordt door windows ondersteund vanaf windows 98seSinclair schreef op maandag 24 januari 2005 @ 18:13:
Als je een Win9x draait zal USB2 nooit gaan werken......
Dat het hier om usb 2.0 gaat doet niet terzake; het gaat dan immers enkel over andere drivers die je moet installeren
Pagina: 1