Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ultiroute

Pagina: 1
Acties:

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ik gebruik ultiboard 7 in combinatie met ultiroute om een print voor in mijn pc te ontwerpen. als ik ultiboard gebruik die geintegreed is zet ie de verbindingen op de coppertop, copper inner 1 en 2 en copperbottom maar ik wil de verbindingen alleen maar op de copperbottom hebben weet iemand hoe je dit kan instellen.

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:17
je hebt ergens print settings waarmee je alleen maar bottom kan instellen. ik hebt wel eens gewert met "ultihell" maar ben er niet kapot van. meschien moet je eens eagel proberen te gebruiken.

• Buzz-01
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-11 14:40
Mja, ongeveer... Je kunt in ultiboard de layers van je print kiezen. Daar moet je bij de eigenschappen van de PCB al instellen dat je enkel de copper bottom wil gebruiken. Precies weet ik het niet omdat ik het niet zo vaak gebruik, maar je moet het iig in die hoek zoeken!

Als je handmatig route'ed, kun je zelf al je sporen op de copper bottom leggen natuurlijk.

/me Basje2001 is een tevreden Orcad gebruiker, maar op de zaak moet ie met Ultiboard werken...

[ Voor 15% gewijzigd door Buzz-01 op 24-01-2005 19:02 ]

Flickr

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
tja de print is ondertussen behoorlijk groot geworden. maar ik kan wel uit layers kiezen. maar ik kan alleen grof weg copper kiezen en dan krijg ik ze dus alle 4
maar kga vanavond nog even kijken of het toch ergens in te stellen. alvast bedankt voor de reacties.

EDIt het is me gelukt.
ergens ver verborgen in de opties kan je kiezen in welke lagen "geroute" kan worden

[ Voor 18% gewijzigd door Avvd op 24-01-2005 19:52 ]