[Minolta X20] Batterijklepje 'afgebroken'

Pagina: 1
Acties:

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:39
Hallo,

Een aantal dagen geleden is mijn Minolta X20 gevallen. Hierbij is het batterijklepje los gaan zitten op een vervelende manier. De clipjes aan de voorkant van het klepje die er voor zorgen dat het klepje strak op de camera zit zijn afgebroken. Hierdoor zit een erg onsierlijke en onhandige gleur tussen het klepje en de camera. Het klepje valt er hierdoor nog wel eens af en ik wil graag voorkomen dat de schade erger wordt. Weet iemand of ik dit soort onderdelen los kan verkrijgen of dat ik ergens een camera van dit type die niet meer werkt goedkoop op de kop kan tikken en het klepje er afhalen voor mijn camera?

Een foto ter verduidelijking van het defect:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jokeoe/overig/X20thumb.jpg

Alvast bedankt!

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Op Ebay of Marktplaats kun je misschien een defect model op de kop tikken. Losse klepjes zijn bij mijn weten niet verkrijgbaar voor consumenten, maar je zou uiteraard gewoon eens bij Konica Minolta kunnen informeren. Als niets helpt, ben je aangewezen op de welbekende pleister, ben ik bang.

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:39
Dit staat er op www.minolta.nl:

"Het is helaas niet mogelijk om een e-mail te sturen naar Konica Minolta Photo Imaging Benelux b.v. Dit is een bewuste keuze geweest. Konica Minolta Photo Imaging Benelux b.v. is importeur van fotografische producten en heeft er voor gekozen de producten van Konica en Minolta aan te bieden via de Fotodetailhandel. De Fotodetailhandel is dus het aanspreekpunt voor de consument als het gaat om informatie, aankoop, service etc. Ervaring uit het verleden heeft ons geleerd dat de vragen/opmerkingen die wij per e-mail ontvingen veelal voor de fotohandel bestemd waren. Tevens ontvingen wij per dag zoveel e-mails dat het voor ons onmogelijk was deze binnen een redelijke termijn te verwerken. Wij hopen dat u begrip heeft voor onze keuze."

Ik ga morgen dus maar eens naar Progress Automatisering om te vragen of zij hier iets aan kunnen doen.