[InDesign 2.0, PC] Exporten naar PDF, pagina's leeg na 33

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687

Topicstarter
Hallo,

Ik moest vandaag een bestandje exporteren naar .pdf, een bestand met 56 pagina's met enkel alleen text.
Als ik het pdf'je bekijk zijn de pagina's leeg na 33 pagina's.
Ik heb alle PDF optie's grondig gecontroleerd maar kan nergens aan zien waar het aan ligt.
Iemand bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:04

André

Analytics dude

Heb je het al op een andere pc geprobeerd? Zo kun je iig kijken of het document of InDesign corrupt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
André schreef op maandag 24 januari 2005 @ 17:10:
Heb je het al op een andere pc geprobeerd? Zo kun je iig kijken of het document of InDesign corrupt is :)
Ik heb op dit moment niet de beschikking over een 2de pc :)
In het bestandje zelf is de text uiteraard wel te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-06 21:24

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Stomme opmerking maar is de tekst vanaf pagina 33 ook nog geheel zwart - heb je een typogram gebruikt zodat dit altijd hetzelfde is; of kan het zijn dat je je tekst vanaf die pagina misschien op een andere opacity hebt staan? Daar kan ie nog wel eens mee klooien namelijk.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dark Blue schreef op maandag 24 januari 2005 @ 17:46:
Stomme opmerking maar is de tekst vanaf pagina 33 ook nog geheel zwart - heb je een typogram gebruikt zodat dit altijd hetzelfde is; of kan het zijn dat je je tekst vanaf die pagina misschien op een andere opacity hebt staan? Daar kan ie nog wel eens mee klooien namelijk.
Heb geen typo's gebruikt, alle text is gekopieerd vanuit een .txt bestand en alles staat in Verdana 9 pt.

http://home.planet.nl/~essen577/eos_flash.indd

Hier is trouwens het bestandje, mocht je het handig vinden om even te kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Hm, ik kan m hier (ID 2.0, PC) niet openen, omdat hij me meldt dat dit gemaakt is met een pre-release versie van InDesign :?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-06 08:50

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Dark Blue schreef op maandag 24 januari 2005 @ 17:54:
Hm, ik kan m hier (ID 2.0, PC) niet openen, omdat hij me meldt dat dit gemaakt is met een pre-release versie van InDesign :?
Zelfde probleem hierzo, kan je hem niet printen naar pdf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mmm, pdf printen lukt ook niet :{
Denk dat er toch iets mis met me InDesign is dan, thx anyway :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:04

André

Analytics dude

Is het misschien zo dat de pre-release versie maar de helft van de documenten omzet? Dus dat je origineel 66 pagina's is en dat er maar 33 omgezet worden. Dan zou je natuurlijk 66 lege pagina's er achter kunnen plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb even een andere versie erbij gepakt (CS) en die zegt ook dat het een prelease versie is.
Even opnieuw opmaken en kijken wat deze doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 52687 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 20:49:
Ik heb even een andere versie erbij gepakt (CS) en die zegt ook dat het een prelease versie is.
Even opnieuw opmaken en kijken wat deze doet :)
Ok, lag dus aan de InDesign versie :D
Opgelost dus :)

Een heel klein vraagje tussendoor;
Ik heb dus die enorme lap text die ik moet verwerken. Nu kan ik dus 57 pagina's gaan linken(zoals je dat bij Xpress moet doen), maar bestaat er ook een snellere manier? Dat InDesign automatisch de text over het x aantal pagina gooit, gelinked en wel?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 52687 op 24-01-2005 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Daar had iemand laatst zo'n mooie oplossing voor... één pagina maken, tekstframe erin, daar in gaan staan en met shift ingedrukt de tekst er in pasten ofzo...
(iets met klok en klepel). Dan gaat hij zelf verder met pagina's (in die stijl) aanmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dark Blue schreef op maandag 24 januari 2005 @ 21:59:
Daar had iemand laatst zo'n mooie oplossing voor... één pagina maken, tekstframe erin, daar in gaan staan en met shift ingedrukt de tekst er in pasten ofzo...
(iets met klok en klepel). Dan gaat hij zelf verder met pagina's (in die stijl) aanmaken :)
Gelukt :) Gekopieerde tekst werkt alleen niet, alleen bestanden.
Bestand>Plaatsen> Tekstbestand selecteren>Shift ingedrukt houden en klik met muis.
Zet ie ze allemaal netjes in pagina's, gelinked :)

Topic kan dicht :*

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 52687 op 24-01-2005 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Neuh, topic kan gewoon zakken :* :w

Pagina: 1