Ugh! Ik heb net 'PollXT' ontdekt. Nu zoek ik een manier om de polls na elkaar te laten verschijnen ipv allemaal onder elkaar. Wie weet wat er dan waar moet veranderen? Ik ben hier geheel niet in thuis. Enorm bedankt!!
Heb je wellicht iets meer informatie over wat je wilt aanpassen? Deze melding zegt mij helemaal niets! Heb je wellicht een stukje van je template code o.i.d. waar het hier omgaat...
[ Voor 29% gewijzigd door Woudloper op 24-01-2005 17:13 ]
Mambo helpdesk om hulp vragen? MAMBO is toch een specifiek CMS, lijkt me dat je daarvoor op het mambo support forum moet zijn in plaats van hier waar je een kleine kans hebt dat iemand je kan helpen
|{ brrr }] |
Dat leek mij ook maar daar is geen reactie te bespeuren. Vandaar dat ik hier lotgenoten hoop te treffen. Woudloper, PollXT bestaat uit een aantal bestanden, met een backend administratie die daar ook weer invloed op kan uitoefenen. Mocht je echter technisch zijn aangelegd; dit zijn alle oorspronkelijke uit-de-doos configfiles: http://home.planet.nl/~ree00228/com_pollXT451_110.zip Alvast bedankt voor de reactie.