Beste mensen,
ik had een topic gemaakt, die was gesloten omdat ik niet specifiek genoeg was.
maar nou heb ik wat meer gespecificeerd met redenen erbij. Feel free to give commentary.
Ik heb deze lijst samen gesteld met best buy lijst van tweakers en enige van mijn eigen gewenste specificaties:
BVD
Michiel Kiggen
ps. Prijs is niet van belang, het mag natuurlijk niet de spuigaten uit lopen hier heb ik het dan over prijs/kwaliteits verhouding. Vorige keer kreeg ik commentaar op gaming moet ik het best van het beste pakken, zit wat in. Maar ik kijk naar de toekomst & om HL2, doom3 of zo'n caliber games speelbaar te maken heb geen bak van een beest nodig. Een nieuwe 3dkaart/proccesor is altijd nog mogelijk in de toekomst.
ik had een topic gemaakt, die was gesloten omdat ik niet specifiek genoeg was.
Ik heb deze lijst samen gesteld met best buy lijst van tweakers en enige van mijn eigen gewenste specificaties:
- MOEDERBORD: Asus A8N-SLI Deluxe, nForce4 SLI (Sound, LAN, SATA II-RAID, 1394, 939 socket)
in eerste instantie had ik de Gigabyte K8NXP-9 nF4-Ult. F RG SA maar na een beetje onderzoek lijkt me deze ASUS qua prijs & opties(SLI onder andere) gunstiger. - PROCESSOR: AMD Athlon 64 3500+ Winchester Processor (2.2GHz, 512KB, 1600MHz, Socket 939
gezien prijs geef ik hier niet te veel geld aan uit en kan toch netjes presteren in games - GEHEUGEN: CORSAIR 1024mb twinX xms-XL DDR400, Cl2-2-2-5, kuhler, 2x 512mb
Ook hier weer speelt krijg ik uitstekende qualiteit tegenover de prijs en als ik het goed bekeken heb is dit het snelste geheugen in de DDR400 uitgaves? - VIDEOKAART: 2 x Leadtek GeForce 6600 GT 128MB DDR3 (PCI-e, DVI), WinFast PX6600 GT TDH Extreme:
Deze zoals je goed ziet heb ik van de pricewatch net als het moederbord. Deze sluit mooi aan op het moederbord(SLI optie) - HARDE SCHIJF: Maxtor DiamondMax 10, 2x 250gb (7200rpm, SATA, 16MB, NCQ)
niet te duur & hem 2x waard. - DISKETTEDRIVE;DVD&BRANDER: NEC ND-3500 16x (Dual-layer, Zwart);
Samsung 3,5" Diskette Drive 1,44MB (Zwart);Lite-On DVD 16x48x, LTD-166S (zwart);Dvd-brander: NEC ND-3500 (zwart) - COOLER: ARTIC COOLING FREEZER 64
- KAST+VOEDING: Nog geen tijd om naar te zoeken maar lijkt me nou nog niet van belang. Ik weet dat ik iig meer dan 350 WATT nodig heb
BVD
Michiel Kiggen
ps. Prijs is niet van belang, het mag natuurlijk niet de spuigaten uit lopen hier heb ik het dan over prijs/kwaliteits verhouding. Vorige keer kreeg ik commentaar op gaming moet ik het best van het beste pakken, zit wat in. Maar ik kijk naar de toekomst & om HL2, doom3 of zo'n caliber games speelbaar te maken heb geen bak van een beest nodig. Een nieuwe 3dkaart/proccesor is altijd nog mogelijk in de toekomst.