Hallo, mijn probleem is dat als ik in de mappen Mijn Afbeeldingen, Mijn documenten e.d. (zijn er meer) en ik wil een bestand / document / plaatje openen. of alleen nog maar rechtermuisknop doe voor de eigenschappen dat hij dat dan heel traag doet. dan verandert het icoontje linksbovenin in de taakbalk in wit, en lijkt het net of ie is vast gelopen (zegt ie ook bij ctrl+alt+del) maar als ik even wacht krijg ik gewoon het geopende file, of de eigenschappen.
in de programma's (zoals word e.d.) opent hij ze wel gewoon snel, geen probleem daar dus. maar het is zwaar irritant als je van map wil verwisselen want het duurt gewoon 5 minuten. ik heb een snelle back en games zoals doom III en half life 2 draaien er moeiteloos op, dus aan mn ram, processor e.d. KAN het gewoon niet liggen. windows xp opnieuw geinstalleerd, geformateerd, schijfopruiming en defragmentatie mochten allemaal niet helpen en de search ook nie...
wie helpt?
in de programma's (zoals word e.d.) opent hij ze wel gewoon snel, geen probleem daar dus. maar het is zwaar irritant als je van map wil verwisselen want het duurt gewoon 5 minuten. ik heb een snelle back en games zoals doom III en half life 2 draaien er moeiteloos op, dus aan mn ram, processor e.d. KAN het gewoon niet liggen. windows xp opnieuw geinstalleerd, geformateerd, schijfopruiming en defragmentatie mochten allemaal niet helpen en de search ook nie...
wie helpt?