Canon EOS 400D + Sigma 17-70
ja zeker wel doen, is echt wel een goeie gave gsm. Heb hem zelf ook.
mm, daar moet ik dan nog even achterheen gaan...
maar het probleem is, dat ik voor me verjaardag 15 maart al een mobiel van me opa en oma mag uitkiezen voor 500 piek!!
maar het probleem is, dat ik voor me verjaardag 15 maart al een mobiel van me opa en oma mag uitkiezen voor 500 piek!!
Verwijderd
moet je ff kijken of het bereik goed is, Dutchboon is over het algemeen prima eigelijk... die telefoon is best wel kewl eigelijk (heb um zelf ook
)
ik vindt het alleen wel wat jammer dat ik dan wel een chatboard van 80 piek d'rbij moet kopen, want dat maken die ericssons natuurlijk zo speciaal he
Waarom zou je nou weer een chatboard moeten kopen?
Ik vind de gewone knoppen zo onderhand net zo snel gaan.
Ik vind de gewone knoppen zo onderhand net zo snel gaan.
Gewoon een lomp verrot ding,
van sms-jes typen krijg je kramp in je vingers en dat ding weegt iets van 160 Gr
!!
van sms-jes typen krijg je kramp in je vingers en dat ding weegt iets van 160 Gr

ok, zo ziet ie er dus uit, nog ff wat specificaties erbij:
De Ericsson T18s is qua afmetingen en look gelijk aan de GF788e. De accessoires voor de 7 serie zijn compatible met die van de T18s. De T18s is Dual Band, geschikt voor GSM 900 / 1800 netwerken. Deze T18s ondersteund CLI, Call hold / wait, EFR (Enhanced Full Rate). Het grootste verschil met de GF788e, is dat deze nieuwe T18s voice dailing heeft, voor zowel inkomend als uitgaande gesprekken. Tevens heeft de T18s, een ingebouwd vibra alarm, een full graphic 3 regelige display en een active flip.
hij weegt 146 gram...105*49*24 groot...tot 100 u standby, 240 min spreektijd, interne modem, maar alleen geen wap...(maarjah, of we daarom nou verdrietig moeten zijn..)
volgens mij wel een aardig dingetje hoor! wat zijn de ervaringen van de mensen die dit telefoontje hebben/hadden??
iemand een beetje oki ervaringen??
Verwijderd
[shit net vergeten te vertellen]
Ik stond vandaag bij belcompany in r'dam. En toen kwam iemand terug met een t18 want hij viel vaak spontaan uit. de verkoper vertelde dat het een produktie fout was. Maar niks aan de hand hij zou een nieuwe krijgen.
dus let op de produktie datum !!!!!!!!!
Ik stond vandaag bij belcompany in r'dam. En toen kwam iemand terug met een t18 want hij viel vaak spontaan uit. de verkoper vertelde dat het een produktie fout was. Maar niks aan de hand hij zou een nieuwe krijgen.
dus let op de produktie datum !!!!!!!!!
Toevallig PCZONE lid?
Ik ga hem denk ik ook kopen....
Ik ga hem denk ik ook kopen....
Wat er ook gebeuren moogh...
jah...ook lid van pc zone 
maar ik loop dus erg te twijfelen...
maar ik loop dus erg te twijfelen...
ja er zijn erg veel problemen met uitvallende ericssons op dit moment ..t10 t18 t28
was laatst op radar..me huisgenoot heeft ook een t18 die constant uitvalt..een collega van mij heeft een t28 met het zelfde probleem
was laatst op radar..me huisgenoot heeft ook een t18 die constant uitvalt..een collega van mij heeft een t28 met het zelfde probleem
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Het is op zich wel een leuk telefoontje, maar ik vind Ericssons niet echt handig in het gebruik (ik wil met 1 druk op de knop in m'n telefoonboek bijvoorbeeld, gelukkig kun je wel in 1x het geluid uitzetten).
doen! en dan ook nog effe (laten) unlocken.
Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!
ok ik zal even de nadeeltjes, die ik heb ervaren opsommen (willekeurige volgorde):
- zwaar
- antenne (dat ie aanwezig is dan)
- batterij niet zo goed (als er eenmaal een streepje weg is, dan gaat ie ook vrij snel leeg)
- uitvallen af en toe (op sommige momenten, heel vaak)
- moeilijke bediening
- trage menu's
- klein display
- geen t9 sms invoer
- toetsjes niet lekker te bedienen (moet ze redelijk stevig indrukken)
dit is wat er even snel in me opkwam
nu hoop ik niet dat de t18s lovers elk puntje afgaan en me tegen spreken. dit zijn mijn ervaringen met het toestel
verder heb ik de 6110 gehad, nu een 6210 en m'n broer en vader hebben een motorola p7389 en v50
ik kan ze dus wel redelijk vergelijken denk ik.
- zwaar
- antenne (dat ie aanwezig is dan)
- batterij niet zo goed (als er eenmaal een streepje weg is, dan gaat ie ook vrij snel leeg)
- uitvallen af en toe (op sommige momenten, heel vaak)
- moeilijke bediening
- trage menu's
- klein display
- geen t9 sms invoer
- toetsjes niet lekker te bedienen (moet ze redelijk stevig indrukken)
dit is wat er even snel in me opkwam
nu hoop ik niet dat de t18s lovers elk puntje afgaan en me tegen spreken. dit zijn mijn ervaringen met het toestel
verder heb ik de 6110 gehad, nu een 6210 en m'n broer en vader hebben een motorola p7389 en v50
ik kan ze dus wel redelijk vergelijken denk ik.
hmmmm een vriend van me heeft ook de T18s. Al een paar jaar. Is niet ontevreden, maar de telefoon is al iets ouder natuurlijk.
kijk eens op http://www.kieskeurig.nl voor ervaringen
kijk eens op http://www.kieskeurig.nl voor ervaringen
Pagina: 1