Hallo,
Ik heb een probleem met het aanmaken van projectgroepen. Ik ben ondertussen bezig met het ontwikkelen van een intranet maar nu kwam de vraag of gebruikers ook in verschillende groepen gestopt kunnen worden.
Dus nu ben ik bezig met het maken hiervan, alleen ik heb 1 probleem.
De Array is gevuld, maar nu krijg ik het niet voor elkaar om deze 5 dingen in 5 verschillende rijen in een tabel te stoppen.
Deze code heb ik nu maar hij vult alleen maar de 1ste rij, de rest geeft overal 0 weer.
Iemand die me opweg kan helpen?
Ik heb een probleem met het aanmaken van projectgroepen. Ik ben ondertussen bezig met het ontwikkelen van een intranet maar nu kwam de vraag of gebruikers ook in verschillende groepen gestopt kunnen worden.
Dus nu ben ik bezig met het maken hiervan, alleen ik heb 1 probleem.
code:
1
| Array ( [0] => 42 [1] => 42 [2] => 42 [3] => 42 [4] => 42 ) |
De Array is gevuld, maar nu krijg ik het niet voor elkaar om deze 5 dingen in 5 verschillende rijen in een tabel te stoppen.
PHP:
1
2
3
4
5
| foreach ($user as $key => $value) { $user = $value[$key]; $result = mysql_query("INSERT INTO project_leden (id, pid, uid, recht) VALUES ('', '$id', '$user', '')"); //$i++; } |
Deze code heb ik nu maar hij vult alleen maar de 1ste rij, de rest geeft overal 0 weer.
Iemand die me opweg kan helpen?
edit:
Het gaat om de var $user
Het gaat om de var $user
[ Voor 9% gewijzigd door RMX op 24-01-2005 15:06 ]