Toon posts:

[Exchange 5.5] Snelle synchronisatie met Outlook 2000 *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Bij ons op het bedrijf hebben we exchange 5.5 draaien. Ook hebben we enige laptops waar outlook 2000 op staat. Deze staan zo ingesteld dat de e-mails offline beschikbaar zijn. Door de grote hoeveelheid mails duurt het lang om te synchroniseren, dus ook om outlook op te starten. Kan ik het niet zo instellen dat alleen de nieuwe en de gewijzigde e-mails gesynchroniseert worden???

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je allemaal al gevonden in de handleiding, op GoT en met google en microsoft.com?
Er zijn vast wel mogelijkheden om het een en ander aan te passen.

Ik verander de titel even, omdat alleen "office 2000" niet zo veel zegt over je probleempje :P "Synchronisatie Exchange 5.5 met Outlook 2000 configureren?*"

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Titel aangepast. "office 2000" zegt helemaal niets over je vraag en zo komen dus niet de mensen met kennis van zaken naart je topic ;)
Zie ook FAQ Forumgedrag + Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif SA Policy
Oeh, ik was te laat :P

Ik heb er weinig ervaring mee, maar het lijkt me dat een sync al alleen maar de gewijzigde inhoud overpompt? Check http://technet.microsoft.com etc. even.

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 24-01-2005 14:53 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik dacht altijd dat het de eerste keer van toepassing was (het lange wachten). Ik weet wel dat de synchronisatie mogelijkheden sterk zijn verbeterd icm Exchange 2000. Zal ff zoeken of ik wat kan vinden :)

offtopic:
Hoi F_J_K :w
Hoi sanfranjake :w

[ Voor 5% gewijzigd door BtM909 op 24-01-2005 14:57 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gezocht op google natuurlijk, heb ook een programma gevonden maar dit is net niet wat ik zoek. technet heb ik ook op gezocht zonder resultaat. maar bij exchange 2000 en 2003 is de synchronisatie "intelligenter" geworden???

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 15:16:
ik heb gezocht op google natuurlijk, heb ook een programma gevonden maar dit is net niet wat ik zoek. technet heb ik ook op gezocht zonder resultaat. maar bij exchange 2000 en 2003 is de synchronisatie "intelligenter" geworden???
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het in Exchange5.5 niet anders (lees: slechter ;)) is geregeld. One way synchronisatie is niet handig en lijkt me ook geen logische gedachte achter de techniek :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Voor zover ik weet Synchroniseert Outlook97 zelfs al gedeeltelijk, dus Outlook 2000 doet dat ook - ongeacht welke Exchange je gebruikt :)

Wel kan je in OL2000 enige instellingen doen (bv - enkel mails jonger dan 7 dagen, enkel mails kleiner dan 'xx' kbyte) waarmee je de synchronisatie kan versnellen :)
Pagina: 1