6230 Sync. Outlook niet te openen

Pagina: 1
Acties:

• SierdW
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-09-2025
Sinds kort heb ik het probleem dat mijn 6230 niet meer wil synchroniseren met outlook 2003. Ik gebruik een bleutooth adapter, Nokia PC Suite 6.4.8 en Outlook 2003. De apparaten vinden elkaar wel maar tijdens de synchronisatie krijg ik (op de computer) de melding dan er geen toegang kan worden verkregen tot outlook . Ik snap er niks van want voorheen werkte het allemaal prima... Is er iemand die ditzelfde probleem heeft gehad, misschien een instelling in outlook? Ik weet het niet meer...

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:43
Mag ik tussendoor even vragen welke Bluetooth adapter je gebruikt? Want met die van mij werkt het helemaal niet.

• SierdW
Gebruik Bluetooth usb adapter van Cellink, de BTA-3000

• SierdW
zou het zo kunnen zijn dat ik een keer op de knop nee heb gedrukt bij de vraag of ik toegang tot outlook wil verlenen? Dat ie hem nu permanent weigert? Als dit zo zou zijn, dan zou je toch zeggen dat er een optie in outlook zit waarmee je dit weer kan deactiveren... Iemand een oplossing?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:43
Dat zou wel kunnen inderdaad, want bij PC Suite vraagt hij dat wel. Althans, bij mij vanmiddag deed hij dat.

• HGJ
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGJ

Kan je niet proberen om de standaardinstellingen in Outlook terug te zetten? Ik weet trouwens niet of er zo'n optie in Outlook zit...

• SierdW
Helpt niks, heb outlook opnieuw geïnstalleerd, geen resultaat...

• SierdW
*schop*

Verwijderd

Heb je niet toevallig onlangs Service Pack II geinstalleerd??

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 12:30 ]

• SierdW
Kan het daaraan liggen dan? Dat heb ik inderdaad recent geïnstalleerd... Jij bent van Cellink??? Kan het aan de combi Cellink Bluetooth adapter en SP2 liggen?

Verwijderd

ik heb ook een nokia 6230
houd dat ik als ik een bluetooth adapter koop dat ik me outlook agenda op me gsm krijg ?

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-02 16:16
KLIK

Probeer het is in dit topic daar zitten heel veel mensen die het zelfde toestel als jij hebben.

Verwijderd

SierdW schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 13:25:
Kan het daaraan liggen dan? Dat heb ik inderdaad recent geïnstalleerd... Jij bent van Cellink??? Kan het aan de combi Cellink Bluetooth adapter en SP2 liggen?
Yep ik ben van Cellink.

M$ WinXP SPII heeft namelijk een ingebouwde Bluetooth Driver Stack ( Widcomm ). Indien je Dongle wel werkte onder SPI en niet meer onder SPII heb je 99% kans dat je alle Bluetooth drivers moet de-installeren en dan moet je de keuze maken voor de ingebouwde driver van SPII of de bijgeleverde driver die bij de Dongle zat. Zorg er wel voor dat je de laatste versie van Widcomm gebruikt als je er niet voor kiest om die van SPII te gebruiken download dan de laatste versie Widcomm driver van www.cellink-eu.com .

• SierdW
Ben nu weer een stap verder, naja, verder... Ik heb een data-kabel gekocht en ik houd hetzelfde probleem. Het ligt dus niet aan Bluetooth. :( Ik kan geen toegang krijgen tot outlook. Ik ben bang dat het probleem in het toekennen van rechten zit (als dat al mogelijk is) tot de agenda/taken/notities. Is er iemand die verstand heeft van outlook die kan zeggen waar ik dit 'even' moet veranderen?

• SierdW
*schop*

Misschien wat duidelijker, dit is de foutmelding. Misschien iemand die verstand heeft van rechten toekennen aan het programma PCSuite om de mailbox op de Exchange 2003 Server te kunnen openen?

Verwijderd

Page cannot be displayed...

• SierdW
Hier doet ie het wel.... :?

Op deze manier dan maar...
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/h.weidema/tv/foutmelding.jpg

[ Voor 64% gewijzigd door SierdW op 23-03-2005 19:12 ]

Verwijderd

Als je alles al geprobeerd heb om het werkend te krijgen zou ik je adviseren het programma opnieuw te installeren. Vergeet niet je registry the cleanen met bijvoorbeeld ccleaner ( gratis ) dan weet je zeker dat registervermeldingen niet blijven staan en het probleem zich na de nieuwe installatie niet blijft voordoen.

Wellicht kun je ook eens kijken op support @ M$ outlook want ik denk niet dat je de 1e persoon bent met een soortgelijk probleem.
Pagina: 1