Toon posts:

Olympus 5060wz 'knoppen' probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Ik heb een vraagje over de Olympus 5060wz: Als ik op internet zoek kom ik op een aantal forums berichten tegen over niet reagerende knoppen en het 'vreemd reageren' op de camera. Nou heb ik net deze camera gekocht en ben er toch niet echt gerust op met deze berichten.

Vandaar dat ik graag zou vernemen of de tweakers die ook in het bezit zijn van deze camera de problemen wel eens meegemaakt hebben of niet, zodat ik me een beeld kan vormen over hoe vaak dit nou eigenlijk voorkomt en of ik me zorgen hierover moet maken of niet (ga bijna op vakantie....)

Alvast heel erg bedankt!

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-02 21:19
En wat ga je met die informatie doen? Ook al krijg je enige reacties, ik denk niet dat een handvol gebruikers hier met hun ervaringen een goed beeld geven van de kwaliteit van de knoppen.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Verwijderd

Topicstarter
Tsja ik weet niet in hoeverre dat een goed beeld geeft. Mensen die bijv zeggen dat ze de camera al anderhalf jaar hebben zonder problemen geven dus aan dat niet elke camera daar last van heeft blijkbaar.

Er wordt zo veel naar gebruikerservaringen gevraagd hier op GoT, dus lijkt het me niet dat alle informatie die ik op deze manier binnen haal nutteloos zou zijn...

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2005 15:00 ]

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

"Gaat mijn camera kapot in de nabije toekomst"

Tja. Da's de vraag. Zelfs al zou je een indicatie van andere mensen hebben, het is nog steeds je eigen cam. En, belangrijker, je kan er nu helemaal niks aan doen. Dus laat je je nou niet opfokken, en geniet van je cam ...

(zolang het nog kan }) )

.... in plaats van hier onzeker bevestiging te lopen zoeken.

Alors.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, bedankt voor je reactie!

Ik stelde de vraag omdat ik de cam nog terug kon brengen. Ik heb echter onderhand vernomen dat dit probleem betrekking had op de eerdere versies, de huidige schijnen wel goed te zijn gelukkig! (Beetje jammer dat dat nou net niet werd vermeld op de forums die ik had gevonden, maar goed :-) )

Bedankt voor de reacties! van mij mag ie dicht!