[Hotmail] Account verwijdert?

Pagina: 1
Acties:

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:46
Ok ik heb een Hotmail account, al ruim 5 jaar, nooit problemen mee gehad.

Echter sinds enkele dagen kon Outlook Express geen verbinding meer maken en wanneer ik via Hotmail.com wilde inloggen kreeg ik de melding dat ik te vaak geprobeert heb met het verkeerde wachtwoord in te loggen. Vreemd aangezien ik mijn e-mails altijd ophaal in OE en daar mijn wachtwoord nooit gewijzigd heb. De account werd om veiligheidsredenen enkele minuten gedeactiveerd. Toen ik het een dag later nog eens probeerde kreeg ik dezelfde melding. Weer een dag later probeerde ik het nog eens en krijg ik te zien dat mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet kloppen. Wat dan dus waarschijnlijk mijn wachtwoord betreft.

Ik heb enkele helpformulieren ingestuurd maar daar heb ik tot op heden nog geen reactie op gekregen. Ik weet het antwoord op mijn geheime vraag niet (dom |:( ) en ik heb volgens mij nooit een alternatief e-mail adres opgegeven (ook al dom |:( ).

Een nieuwe account maken op dat e-mail adres kan niet dus het bestaat nog, ik krijg ook geen e-mails bounced wanneer ik er iets naartoe stuur.

Mijn vraag eigenlijk, want ik verwacht niet dat iemand het hier kan oplossen behalve als er hier een MS werknemer rondloopt :P ), of iemand dit probleem kent. De fout ligt niet bij mij, ik heb nooit mijn wachtwoord weggegeven, het is niet makkelijk te raden of wat dan ook. Hoe kan mijn account zomaar ineens 'verdwijnen' en waar moet ik zijn voor support behalve dan die formulieren waarop nooit gereageerd wordt?

Ik hoop dat er iemand is die me wat wijzer kan maken wat het is een kleine ramp als ik deze account kwijtraak. ;(

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:03
probeer een aantal dagen niet met oe in te loggen, probeer het daarna met via je internetbrowser bij hotmail.com. het kan zijn dat oe je wachtwoord verkeerd heeft opgeslagen en daardoor, te vaak met een verkeerd wachtwoord probeert in te loggen resulterend in een tijdelijk lock op je account

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Het is 'verwijderd' in dit verband. Noem het muggenziften maar het is basis Nederlands en ik stoor me er aan. (Kofschip weet je wel)

[ Voor 15% gewijzigd door smvs op 24-01-2005 14:24 ]

• The Realone
nachtnet schreef op maandag 24 januari 2005 @ 14:17:
probeer een aantal dagen niet met oe in te loggen, probeer het daarna met via je internetbrowser bij hotmail.com. het kan zijn dat oe je wachtwoord verkeerd heeft opgeslagen en daardoor, te vaak met een verkeerd wachtwoord probeert in te loggen resulterend in een tijdelijk lock op je account
Wachtwoord heb ik nog eens erin gezet, dus staat zeker goed. Maar zouden een aantal dagen helpen? Anders dan 1 dag ofzo...
smvs schreef op maandag 24 januari 2005 @ 14:23:
Het is 'verwijderd' in dit verband. Noem het muggenziften maar het is basis Nederlands en ik stoor me er aan. (Kofschip weet je wel)
Dat noem ik inderdaad muggenziften....is dat het enige foutje dat hebt kunnen ontdekken? :Y)

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-02 15:25
[b][message=22644685,noline]

[...]

Dat noem ik inderdaad muggenziften....is dat het enige foutje dat hebt kunnen ontdekken? :Y)
't Is redelijk 'mis' en het staat in de titel... Ik heb ook alleen maar even gekeken omdat het zo 'fout' is!

Maar verder weet ik de oplossing van je probleem niet...

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-02 16:18

mickjuh

Good news everyone!

Je zou eventueel ook 30 of 60 dagen kunnen wachten, dan word je account verwijderd en kun je hem geloof ik opnieuw aanmaken. Maar dat is wel het laatste wat je kan doen :/

• Urk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 21:45

Urk

Sluit gewoon een GMAIL account af, 1000x beter dan dat GARE klote hotmail! })

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Urk schreef op maandag 24 januari 2005 @ 14:54:
Los van 't feit dat je loopt te bashen... Hoe lost dit het probleem op van TS? ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Dat is niet waar de TS naar zoekt. Dat jij G-mail beter vind is jouw mening, en dat je hotmail niet goed vind ook, maar daar heeft de TS dus niets aan. Flamen is trouwens niet gewenst op GoT.

Verder zou ik, mochten die formulieren niet helpen, gewoon naar Microsoft bellen. Je wordt vanzelf doorverbonden naar de juiste afdeling. De servers van MSN / Hotmail kwakkelen de laatste tijd wel een beetje, misschien was dat het, maar dan zou het probleem nu voorbij moeten zijn. Je kan aan MS ook vragen of er vanaf een ander IP is geprobeerd je wachtwoord te raden o.i.d. :).

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 16:38
ja, en dat gaat niet tenzij je een uitnodiging hebt ;). Ik heb iid ook geen oplossing, maar ik heb wel ergens gelezen dat je binnekort geen hotmail meer op kon halen in OE. Misschien dat het daardoor geblokt wordt.Ik zou ook een paar dagen wachten, en dan met IE,(of FF) kijken of je erin kan komen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• The Realone
Zal ik dan even alle honderen websites/instanties mailen dat mijn e-mailadres niet meer klopt waarbij ik dat niet zomaar kan veranderen. Daarbij ben ik al alles langzamerhand aan het overzetten gegaan naar m'n Chello account omdat die sindskort ook extra mailboxen ondersteunen.
mickjuh schreef op maandag 24 januari 2005 @ 14:51:
Je zou eventueel ook 30 of 60 dagen kunnen wachten, dan word je account verwijderd en kun je hem geloof ik opnieuw aanmaken. Maar dat is wel het laatste wat je kan doen :/
After 30 days of inactivity, a Hotmail account becomes inactive.
After 120 days of inactivity, a Hotmail account is permanently deleted, and someone else can take your user name!
Dat las ik ergens...dus dan duurt mij eigenlijk te lang. MS zal er toch wel support op kunnen geven, of in ieder geval mij uit kunnen leggen waarom het zomaar ineens gebeurt is... :|

Verwijderd

Ja daar help je de TS echt enorm mee. |:(

ontopic: ik gebruikte hotmail ook via outlook express, en had ook last van storingen. De reden is waarschijnlijk deze; microsoft wilde de ondersteuning van outlook voor hotmail opheffen. Zo was het voor nieuwe accounts ook niet meer mogelijk (bron), en voor sommige huidige gebruikers ook niet meer.

Ik vermoed dat ook voor jou toegang met outlook tot hotmail niet meer is ondersteund. De pogingen van je mailprogramma om toch toegang te krijgen zijn waarschijnlijk geregistreerd als pogingen om met een vals password binnen te komen. Dit leidt tot tijdelijke blokkering van je mailadres. Probeer het over een paar uur nogmaals, maar dan via je browser. Dat lukt ongetwijfeld. Een account kan alleen door jezelf worden opgeheven, of door microsoft na een hele poos.

• The Realone
Ik heb toen dus een dag gewacht en geprobeert in te loggen via webmail. Ik dacht overigens dat die OE blokkering pas in het voorjaar van 2005 kwam (april ofzo?).
Pagina: 1