Toon posts:

[Office 2000] meerdere instanties van Word in taakbalk *

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje over Office 2000. Met Office '97, als je bv. een nieuw Word document opende verscheen deze in hetzelfde Word venster die al open stond. Dus geen extra instantie op de taakbalk. Nu met Word 2000, als je 10 Word documenten open hebt staan, is je hele taakbalk bevuilt met Word 'programma's. Valt er ook ergens in te stellen zodat Word zich op dit gebied hetzelfde gedraagt als Office '97?

Alvast bedankt,

Sarge

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hoe heb je gezocht met de help-functie binnen Word?

Tools | Options... | Tab View | Vinkje uit bij: Windows in Taskbar

edit:

En hier een paar handige linkjes als leesvoer ;)
Bedenk een duidelijk topictitel
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten

[ Voor 55% gewijzigd door BtM909 op 24-01-2005 14:15 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dat heet MDI resp. SDI: Single Document Interface / Multiple Document Interface. En inderdaad te vinden in het menu Weergave -> Vensters in taakbalk :)

Nu je die termen kent, sluit ik dit topic wel, meer is er niet over te zeggen geloof ik. Ik maak nog wel even de topictitel af zodat het beter is te vinden via http://gathering.tweakers.net/forum/find :)

offtopic:
BtM909: groeten in de topicstart en evt. als dank als alles is opgelost vind ik zelf trouwens nooit zo erg, iritant wordt het IMHO pas als het in elke post gebeurd. Maar goed, nodig is het inderdaad niet :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.