Toon posts:

Philips KEY013/00 USB stick met vol geheugen weigert dienst

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

ik heb jullie hulp nodig. Mijn Philips USB stick (zie URL onderaan voor details) deed het prima totdat ik er precies 256 MB aan muziek op zette. Nu geeft de speler als ik hem aanzet eerst de melding "Free space 000 MB" om daarna "*No files!*" te zeggen. Als ik M: met de computer probeer te openen krijg ik de melding "Kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een I/O-apparaat." Philips geeft als oplossing formatteren, maar zelfs dat lukt niet. Als ik met de rechtermuisknop op M: klik krijg ik na 10 seconden eindelijk het keuzemenuutje, maar als ik dan op "Formatteren..." klik gebeurt er gewoon niks.

Iemand nog een idee wat ik zou kunnen doen?
Alvast enorm bedankt!
Bastiaan

http://www.consumer.phili...AWGC5BJ0RMRCSHQVHKFSESI5P

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Eens proberen in de dos-box/command het ding te formatteren?

format h: ofzo...?

Scandisc al geprobeerd? (werkt dat dat werkt ook met usb sticks? ;) ! )

[ Voor 51% gewijzigd door MikeyMan op 24-01-2005 14:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb "format M:" geprobeerd in de DOS prompt in Windows XP maar dan krijg ik dezelfde foutmelding. En in Windows XP kan ik niet naar DOS zonder in Windows te zijn toch?

Scandisk... ik heb wel geprobeerd om het station op fouten te controleren via Eigenschappen maar die knop reageert ook simpelweg niet.

Hoe moet dat dan met Scandisk?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2005 14:03 . Reden: Vorige post :) ]

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mjah, ik heb scandisk net ook even gewoon via eigenschappen geprobeerd... Misschien kun je eerst scandisk starten via het startmenu, of anders via de eigenschappen van een ander station, en dan in scandisk een ander station (m:) selecteren...
Msdos gaat ook niet werken, want dan zijn de usb drivers niet geladen... Wat je wel kunt proberen is even een knoppix iso op een cdrw te branden en daarmee proberen de usb stick te formatteren... suc6!

Verwijderd

Topicstarter
Wat is een knoppix ISO? :)

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd

Waarom zou je hem in knoppix moeten formatteren? Je kan het net zogoed op een andere computer proberen. Als een andere pc geen i/o meer kan uitvoeren op die stick is ie gewoon kapot. Maaar voor knoppix ga je naar; http://www.knopper.net/kn...l/os/Linux/distr/knoppix/

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik het niet snap :). Ik krijg een hele waslijst met Knoppix bestanden, hoe zit dat?

Verwijderd

Pak gewoon de laatste: KNOPPIX_V3.7-2004-12-08-EN.iso en brand die op een CD. Maareh, moet je wel wat van Linux afweten voordat je 't kan gebruiken...

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de hulp, m'n huisgenoot heeft em weten te fixen! _/-\o_

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hoe dan? (Wel zo handig als iemand hetzelfde probleem heeft...)

Verwijderd

Topicstarter
Via een methode op de Philips site die ik niet gevonden had. Play ingedrukt houden en het ding in de USB poort prikken, dan wordt er een formatteer programmaatje geopend. Stick leeg en weer bruikbaar! :)
Pagina: 1