You thought your secrets were safe. You were wrong
een dsl verbinding met goeie garanties is aardig prijzig... heb je geen andere mogelijkheid?
Hier kun je bv kiezen tussen 1x een BBNed lijn en 1x een KPN ADSL lijn, of 1x kabel ernaast. Is die optie in frankrijk ook mogelijk?
Eventueel, indien niet teveel bandbreedte nodig, een dual isdn (128k) als backup?
Hier kun je bv kiezen tussen 1x een BBNed lijn en 1x een KPN ADSL lijn, of 1x kabel ernaast. Is die optie in frankrijk ook mogelijk?
Eventueel, indien niet teveel bandbreedte nodig, een dual isdn (128k) als backup?
bedankt DJSmiley, maar de KPN levert helaas geen DSL-lijnen in Frankrijk
lol, nee dat snap ik, maar is er daar een monopoli-positie van de franse KPN, of zijn er (net als hier) meerdere netwerkleveranciers?0cool schreef op maandag 24 januari 2005 @ 15:22:
bedankt DJSmiley, maar de KPN levert helaas geen DSL-lijnen in Frankrijk
In frankrijk heb je toch alleen France telecom?
Nee hoor.. je hebt ook Alice ADSL (Telecom Italia) en nog een aantal anderen. Deze zijn beperkt beschikbaar.
Kijk eens op www.dslvalley.com (bablefish is gewenst als je geen goed frans kan).
Succes!
Kijk eens op www.dslvalley.com (bablefish is gewenst als je geen goed frans kan).
Succes!
Bedankt voor de site. Helaas is mn frans een beetje beroerd. ik zal bablefish er maar eens overheen knallenBl@de schreef op maandag 24 januari 2005 @ 16:29:
Nee hoor.. je hebt ook Alice ADSL (Telecom Italia) en nog een aantal anderen. Deze zijn beperkt beschikbaar.
Succes!
Tijdens mijn zoektocht ben ik op MCI gestuit. Zijn er misschien mensen die ervaring hebben met deze ISP (bij voorkeur in het buitenland)?
Verwijderd
Ik ken alleen MCI Worldcom (in Amsterdam geloof ik), volgens mij niks mis mee... alleen duur heb ik me laten vertellen 
Afgeleid van Worldcom neem ik aan dat ze niet alleen in Nederland leveren
Afgeleid van Worldcom neem ik aan dat ze niet alleen in Nederland leveren
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2005 15:11 ]
Verwijderd
Wij betrekken onze access (o.a. 2Mb SDSL) diensten via PSINet Europe we hebben zeer positieve ervaringen met ze. Volgens mij hebben zij ook hun eigen netwerk in Frankrijk dat zou dan betekenen dat je alleen van hun diensten gebruik kunt maken
Wees wel gewaarschuwd er hangt ook een proffesioneel prijskaartje aan!
groeten TheMike
Wees wel gewaarschuwd er hangt ook een proffesioneel prijskaartje aan!
groeten TheMike
Pagina: 1