Troll??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabalA!
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 18:35

KabalA!

[ No-Life ]

Topicstarter
Ik heb daarnet gereageerd in
Bill Gates schetst zijn visie op de toekomst
en wel met deze reactie.

Nu ben ik helemaal niet iemand die gaat zeuren over (naar mijn mening) foute mod acties, maar ik vind het wel heel raar dat deze reactie als troll wordt gemod. Ik haal duidelijk niet uit naar een persoon zelf en ook niet naar microsoft (sterker nog ik verdedig Bill/ microsoft imo :)) oid.

Ik weet ook dat het nog een 'jong' topic is op dit moment, maar kan iemand mij vertellen wat er mogelijk een troll aan zou kunnen zijn :)

Als het niet kapot gaat, gaat het niet hard genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

💀 too old to die young

Als je over 10 jaar jouw eigen uitspraken van vandaag terug gaat kijken vind je jezelf misschien ook wel een eik*l ;) (ik ook trouwens :P)
De troll komt uit de (vetgedrukte) staart van je bericht, en een ;) en :P doet misschien voorkomen dat het grappig bedoeld is, er zullen zeker mensen zijn die dat niet zo lezen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabalA!

KabalA!

[ No-Life ]

Topicstarter
botoo schreef op maandag 24 januari 2005 @ 13:24:
[...]
De troll komt uit de (vetgedrukte) staart van je bericht, en een ;) en :P doet misschien voorkomen dat het grappig bedoeld is, er zullen zeker mensen zijn die dat niet zo lezen.
Hmm.... ok, naja ik bedoelde meer dat ik mezelf ook een eik*l zal vinden als ik m'n eigen uitspraken van vandaag over 10 jaar terug zie, maar het is dan duidelijk en wat mij betreft kan het topic dicht ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niks,

Waarschijnlijk anti-Microsoft modder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Dat is inderdaad een erg merkwaardige moderatie van iemand geweest denk ik. Vergeet niet dat het slechts een moderatie was he, je score was niet -1 troll. Vergeet niet even het overzichtje te bekijken, een enkele trollmoderatie wordt er meestal wel tussenuit gefilterd. Binnen 3 uur een topic openen is dan een beetje te voorbarig vind ik, dat soort dingen trekken zichzelf meestal wel bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 13:36:
Niks,

Waarschijnlijk anti-Microsoft modder.
Beetje voorbarige conclusie op die manier imho. :)

Ik kan me best inbeelden dat iemand in die reactie leest dat hij de andere user een eik*l vindt en daar een trollpuntje aan geeft namelijk. * Yoeri vindt die reactie gewoon een 0 of 1-score waard

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabalA!

KabalA!

[ No-Life ]

Topicstarter
G33rt schreef op maandag 24 januari 2005 @ 18:35:
Dat is inderdaad een erg merkwaardige moderatie van iemand geweest denk ik. Vergeet niet dat het slechts een moderatie was he, je score was niet -1 troll. Vergeet niet even het overzichtje te bekijken, een enkele trollmoderatie wordt er meestal wel tussenuit gefilterd. Binnen 3 uur een topic openen is dan een beetje te voorbarig vind ik, dat soort dingen trekken zichzelf meestal wel bij :)
Zoals ik al aangaf weet ik ook dat het nog een jong topic was en het dus nog kan veranderen maar ik vond troll wel raar gezien mijn gedachten erachter, maar indd als je het anders leest kan het wat bot overkomen :)
Yoeri schreef op maandag 24 januari 2005 @ 19:02:
[...]

Beetje voorbarige conclusie op die manier imho. :)

Ik kan me best inbeelden dat iemand in die reactie leest dat hij de andere user een eik*l vindt en daar een trollpuntje aan geeft namelijk. * Yoeri vindt die reactie gewoon een 0 of 1-score waard
Ik had dan ook geen +50 uber reactie verwacht ;) :+, en misschien issie ook wel beetje overbodig oid, maar ik vond troll een beetje ver gaan en dacht misschien kan iemand mij de (mogelijke) achterliggende gedachte vertellen :)

Maar het is voor mij duidelijk nu, en er mag wmb een slotje op dit topic ;)

Pagina: 1