Ik heb een tijd geleden een website voor iemand gemaakt waarin een cel moest staan waarin gescrolled kon worden. Ik heb dat destijds zo opgelost:
Het werkte altijd prima in iexplorer, mozilla firefox en opera. Nu heb ik laatst internet explorer ge-update en beveiligingsinstellingen gewijzigd en ik kwam tot de conclusie dat de inhoud van de <div>'s soms niet goed staat. Wanneer je refreshed is het weer in orde of wanneer je de site nog in je cache hebt staan is er geen probleem, maar ik wil graag dat nieuwe bezoekers ALTIJD de website te zien krijgen zoals deze bedoeld is en niet soms een misplaatste div.
In firefox 1.0 en opera 7 heb ik nooit problemen.
code:
1
| <div style="position:relative; width:270px; height:220px; overflow:auto; scrollbar-face-color : #AF443C; scrollbar-highlight-color : #AF443C; scrollbar-3dlight-color : #AF443C; scrollbar-shadow-color : #AF443C; scrollbar-darkshadow-color : #000000; scrollbar-track-color : #F3ECDA; scrollbar-arrow-color : #000000;"> |
Het werkte altijd prima in iexplorer, mozilla firefox en opera. Nu heb ik laatst internet explorer ge-update en beveiligingsinstellingen gewijzigd en ik kwam tot de conclusie dat de inhoud van de <div>'s soms niet goed staat. Wanneer je refreshed is het weer in orde of wanneer je de site nog in je cache hebt staan is er geen probleem, maar ik wil graag dat nieuwe bezoekers ALTIJD de website te zien krijgen zoals deze bedoeld is en niet soms een misplaatste div.
In firefox 1.0 en opera 7 heb ik nooit problemen.