Target Wireless Lan AP manual?

Pagina: 1
Acties:

• lucaspr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-12-2025
Ik heb een Target Wireless Lan AP hier liggen van de buurman, part. no. 24212 (voor targetweb.nl, tenminste hier lijkt het product het meest op). Maar nu kan ik het apparaatje met geen mogelijkheid bereiken. Ik kan niet scannen in de lucht met netstumbler oid omdat ik zelf geen wlan in mijn pc heb. Ik kan de AP ook niet vinden in de lijst van 'aangesloten apparaten' (vrij vertaald) in mijn router (ADW-4300 van Planet). Ik heb al gezocht in de volgende ranges: 192.168.0.x,1.x en in 10.0.0.x (dhcp-pool van mijn router + de rest).

Ik heb geen idee meer waar ik moet zoeken. Ook weet ik niet zeker of het apparaatje wel een http-servertje aan boord heeft. Staat weinig info op de target website en met google kan ik ook niets vinden over dit machientje. Heeft iemand toevallig dit apparaat en een gebruiksaanwijzing met meer info dan op de targer website staat??
Alvast bedankt voor de info!

-= Als je het niet probeert, weet je niet of je het kunt =-

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Staan er ook nog andere nummers op dat ding? Target maakt helemaal nix zelf, maar plakt slechts target merkjes op produkten. Je zult dus moeten zoeken naar het echte merk en daar de benodigde drivers moeten downloaden.

Overigens helpt mailen naar Target ook wel: die lui kunnen je precies vertellen welk stickertje ze hebben geplakt over welk produkt.

• lucaspr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-12-2025
Ik heb gemaild naar target, dom dat ik daar niet aan dacht |:( . Maar ik heb het ding open geschroefd .. Er zitten een realtek 8181p, een EironTech em638165ts-7 en een realtek rtl8001bl chips op/in. Verder staat op het printplaatje nog Plotech 6.

Misschien kan iemand hier iets mee!

-= Als je het niet probeert, weet je niet of je het kunt =-

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
192.168.1.254 lijkt me het IP van dat ding. Heb hier ook een Realtek 8181 based routertje, de webadmin is afgeleid van de Realtek 8181 toolkit, dus ik neem aan dat de jouwe niet veel anders is.