Ik zend al tijden met een bepaalde functie mailtjes via de smtp-server van Xs4all.
Echter werkt dit sinds een dag of 10 opeens niet meer.
Ik krijg de volgende foutmelding:
Warning: mail(): SMTP server response: 554 5.7.1 Recipient address format `<Naam van Ontvanger<email@ontvanger.nl>>' not RFC-compliant in D:\www\htdocs\tools.php on line 442
Blijkbaar hebben ze wat aangepast bij de smtp-server van Xs4all waardoor deze dit type recipient niet meer accepteert.
Als ik de naam weghaal gaat het ook nog fout. Het gaat pas goed als ik alleen het emailadres gebruik..
Dus dit is de status:
Naam van de Ontvanger<email@ontvanger.nl> --> fout
<email@ontvanger.nl> --> fout
email@ontvanger.nl --> goed
Ik wil wel graag de naam zichtbaar in het emailprogramma van de ontvanger. Wat moet ik dan doen?
Echter werkt dit sinds een dag of 10 opeens niet meer.
Ik krijg de volgende foutmelding:
Warning: mail(): SMTP server response: 554 5.7.1 Recipient address format `<Naam van Ontvanger<email@ontvanger.nl>>' not RFC-compliant in D:\www\htdocs\tools.php on line 442
Blijkbaar hebben ze wat aangepast bij de smtp-server van Xs4all waardoor deze dit type recipient niet meer accepteert.
Als ik de naam weghaal gaat het ook nog fout. Het gaat pas goed als ik alleen het emailadres gebruik..
Dus dit is de status:
Naam van de Ontvanger<email@ontvanger.nl> --> fout
<email@ontvanger.nl> --> fout
email@ontvanger.nl --> goed
Ik wil wel graag de naam zichtbaar in het emailprogramma van de ontvanger. Wat moet ik dan doen?