Okay, ik ben momenteel bezig met een aantal kleine filmpjes die gebruikt gaan worden in een professionele omgeving. Nu ging ook één filmpje over het inscannen van een barcode. Dus moest je zien hoe dat in het werk gaat. Nu is het filmen daarvan wel goed gelukt, maar na het filmen kwamen we er achter dat het beeldscherm waarop de output te zien is (dus de prijs) wel heel erg flikkert. Je ziet dus zwarte balken over het beeldscherm heenrollen. En aangezien dit wel een essentieel onderdeel is van het filmpje en we eigenlijk geen tijd meer hebben om het op nieuw te schieten wil ik het zo goed mogelijk werken.
Ik heb het al geprobeerd in AAFX (After Effects) om 1 frame wat wel goed is uit te leggen over het bestaande beeld, door middel van motion tracking etc, maar dit resultaat was niet bevredigend. Weet iemand misschien een plugin, effect oid om die flikkering weg te werken.
Hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel.
Ik heb het al geprobeerd in AAFX (After Effects) om 1 frame wat wel goed is uit te leggen over het bestaande beeld, door middel van motion tracking etc, maar dit resultaat was niet bevredigend. Weet iemand misschien een plugin, effect oid om die flikkering weg te werken.
Hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel.