Drivers DVD-Brander

Pagina: 1
Acties:

• robinvd
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05-2025
Ik heb een half jaar geleden een mooie laptop gekocht met een LG GWA-4040N van LG Elektronics erin. Nou heb ik een probleem met mijn media: That's Write DVD+R schijfjes..
Als ik een image probeer te branden met Alcohol of Nero (maakt niet uit) dan werkt hij niet, namelijk: Hij start niet eens met branden, of hij brandt op 0,8x (of 0,7 of 0,9, hoger niet) en stopt na 80% :s Dit probleem heb ik sinds kort en nu vroeg ik mij af of het updaten van de firmware zou kunnen helpen. Ik zoeken op internet, overal, maar ik kan nergens nieuwe firmware vinden. Mijn vraag of jullie weten waar ik deze vandaan kan halen?

Gegevens:
Foutmelding: Ongespecificeerd doel (Nero), Alcohol wil steeds dat ik goede (lege) media erin doe of geeft ook Ongespecificeerd doel.
Windows XP Home SP2
LG GWA-4040N
Aldi-laptop
voorderest: http://www.tweakzone.nl/specs/1562

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Heb je al eens andere DVD schijfjes geprobeerd ??

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:19
Het kan idd aan het soort DVD'tjes liggen, dat je DVD-Brander ze gewoon niet slikt. Je kan nog een firmware update proberen. Misschien dat in de nieuwste firmware wel de ondersteuning zit voor jouw media.

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:28
-GuRu- schreef op maandag 24 januari 2005 @ 14:50:
Het kan idd aan het soort DVD'tjes liggen, dat je DVD-Brander ze gewoon niet slikt. Je kan nog een firmware update proberen. Misschien dat in de nieuwste firmware wel de ondersteuning zit voor jouw media.
Maar die kan ie nou juist niet vinden.

• boiert
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-06-2024
http://66.102.9.104/searc...+GWA-4040N&hl=en#GWA4040N

[ Voor 8% gewijzigd door boiert op 24-01-2005 15:03 ]

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• robinvd
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05-2025
Heel erg bedankt mensen, snap niet waar jullie het vandaan halen ;) maar bedankt :) ik ga weer eens proberen
Pagina: 1