"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
OK, beetje laat met opvolging...
Eerst naar de zaak (Informatique) teruggeweest, keuze tussen opsturen en zelf brengen, kansloze operatie, volgens hen. Data sowieso kwijt (200 GB aan films, DVD-images etc)
Ik heb dus eigenhandig 2 weken geleden schijf met toebehoren + doos naar Freecom in Delft gebracht, aannamebalie goederen. Met het gevoel: hopelijk doen ze er wat mee... ik verwachtte er niet al te veel van.
Maar!
Gisteren (lag in bet met griepje) werd er om 11.30 aangebeld.
UPS-mannetje-met-handheld-consoleding-in-zijn-hand.
En een doos!
Daarin een spikslinternieuwe schijf, nieuw in doos!!!
Creditnota met verwerkte serienummers etc, -1 kapotte, + 1 goeie.
Freecom: bedankt!!!
Bloemen!
Eerst naar de zaak (Informatique) teruggeweest, keuze tussen opsturen en zelf brengen, kansloze operatie, volgens hen. Data sowieso kwijt (200 GB aan films, DVD-images etc)
Ik heb dus eigenhandig 2 weken geleden schijf met toebehoren + doos naar Freecom in Delft gebracht, aannamebalie goederen. Met het gevoel: hopelijk doen ze er wat mee... ik verwachtte er niet al te veel van.
Maar!
Gisteren (lag in bet met griepje) werd er om 11.30 aangebeld.
UPS-mannetje-met-handheld-consoleding-in-zijn-hand.
En een doos!
Daarin een spikslinternieuwe schijf, nieuw in doos!!!
Creditnota met verwerkte serienummers etc, -1 kapotte, + 1 goeie.
Freecom: bedankt!!!
Bloemen!
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan