Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Tv, Internet en Telefoon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon sinds kort ergens anders en daar is geen (tv)kabel aansluiting. Er is wel een telefoonaansluiting, alleen heb ik (natuurlijk) nog geen abbonnement dus ik kan daar nog niet bellen. Nu is een telefoonverbinding niet zo broodnodig, want ik kan gewoon mobiel bellen, maar televisie en kabel/adsl internet zijn voor mij wel een vereiste. Nu zoek ik dus de beste oplossing.

Ik zou van wanadoo de livebox kunnen nemen, dan zou ik dus kunnen bellen en internetten (via adsl) maar ze geven nog niet aan vanaf wanneer er televisie gekeken kan worden via de livebox.

Ik kan ook digitale televisie van KPN en dan zou ik dus telefoon, internet en tv hebben, maar ik weet niet hoe het zit met de ontvangst. En dan moet ik voor elke televisie een aparte ontvanger kopen.

Gewoon adsl via de telefoon en televisie via de schotel zou ook een oplssing zijn, al heb ik geen idee wat dat kost.

Iemand ervaringen of nog aanvullende tips?

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
De livebox van Wanadoo geldt alleen voor 1 abonnement voor zover ik weet. Zie www.wanadoo.nl.
Het signaal komt via hun eigen netwerk en dus niet via het KPN-netwerk. Op de site kun je ook checken of het beschikbaar is.

Voor TV zou ik kiezen voor satelliet. Op termijn goedkoper en superieure beeldkwaliteit. Voor je ADSL kun je dan kiezen voor powered by KPN of powered by andere providers met eigen netwerken. Hier heb ik geen ervaring mee. Maar wil je zekerheid dan zou ik gewoon een abbo nemen bij KPN en ADSL via hun netwerk. :)