Toon posts:

Middelste muis functie

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zitten zoeken naar dit verschijnsel, maar kon niks vinden, waar ik iets aan had.

zit met het volgende probleem. Als ik middelste muisknop indruk bij bijvoorbeeld autocad, dan krijg je een rondje te zien, met aantal pijltjes. waardoor je met de muis kan bewegen en daardoor het beeld kan verschuiven. heet dit pan(nen) trouwens?

probleem is: als ik die middelste muisknop doe en ik beweeg et beeld, dan gaat hij eerst heel traag, en daarna, gaat ie heel snel, hij is erg schichtig. weet iemand, hoe ik dit vloeiend kan krijgen?

thnx phoenixnlx

Verwijderd

zover ik weet is dat geen functie van autocad, maar gewoon een standaard muisfunctie van Windows zelf...

probeer het maar eens hier op de website, dan krijg je ook die pijltjes te zien...

en als je dat pijltje in het midden van je scherm zet, en je beweegt je muis er steeds verder vandaan, dan gaat de scrol-functie ook sneller...

snap je het een beetje? ;)

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Je muis langzaam bewegen :Y)

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:22

Cyphax

Moderator LNX
De middelste muisknop staat dus ingesteld op autoscroll of universal scroll. Logitech muis toevallig? Je kunt het aanpassen. Er staat misschien een muis icoontje bij je klok in de buurt, dubbelklik daar eens op. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

hier even je mouseware downloaden en je middelste muisknop beter configureren :p

Verwijderd

Topicstarter
dank u, sorry, verkeerd uitgelgd, maar tis de bedoeling, dat ik dat handje krijg van autocad. zodat je et kan slepen met de muis. iemand idee hoe je dat insteld in autocad, want ik heb autocad hierzelf niet to mijn beschikking

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand dat?

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

Je wilt graag een handje zoals in autocad onder elk programma kunnen gebruiken? Volgens mij kan dat niet, niet alle programma's ondersteunen die functie namenlijk.

offtopic:
Niet kicken binnen 24 uur, lees de FAQ :(

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Volgens mij hebben jullie het hierover

Ik het het ook net toevallig vandaag gelezen

Type "mbuttonpan" in de commando regel in:
Vervolgens kun je tussen deze 2 opties kiezen

1 voor Zoomen met de scroll wheel
0 voor het Osnap menu oproepen

Groeten Martin Harbers
Pagina: 1