[XP] Icoon in configuratiescherm weghalen

Pagina: 1
Acties:

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-02 18:47
Ik heb een tijdje tweak xp 3.0 op mijn computer gehad. Maar ik heb het er nu af gegooid. Dit programma heeft nu een icoontje in het configuratiescherm achtergelaten terwijl het programma van de computer af is.
Hoe kan ik dit icoon daar weghalen?
Ik heb geprobeerd alle registersleutels van tweak xp weg te gooien. Maar dat heeft geen zin. Misschien kan ik in het register alle pictogrammetjes zien die in het configuratiescherm staan, zodat ik hem gewoon handmatig verwijder?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Is het niet gewoon een .CPL File die je kan wissen? :)

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:55
Installeer anders TweakUI, daar kan het ook mee.

En je krijgt er weer een icoontje bij... :P Maar die kun je ook wissen...

-

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-04 08:07

E-Vix

Nu met sneeuw!

Hoe heb je hem er af gegooid? Als je hem netjes hebt gedeinstalleerd dan verdwijnt dat icoontje ook. Als je gewoon de map waar tweakxp in stond hebt verwijderd dan blijft dat staan ja.
Wat je het beste kunt doen is tweakxp opnieuw installeren, en vervolgens netjes deinstalleren. Dus via het configuratiescherm en dan 'software toevoegen en verwijderen'

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-02 18:47
E-Vix schreef op maandag 24 januari 2005 @ 09:37:
Hoe heb je hem er af gegooid? Als je hem netjes hebt gedeinstalleerd dan verdwijnt dat icoontje ook. Als je gewoon de map waar tweakxp in stond hebt verwijderd dan blijft dat staan ja.
Wat je het beste kunt doen is tweakxp opnieuw installeren, en vervolgens netjes deinstalleren. Dus via het configuratiescherm en dan 'software toevoegen en verwijderen'
Ik heb hem er 'netjes' afgegooid.... Dus dat maakt niks uit.
SysRq schreef op maandag 24 januari 2005 @ 09:37:
Installeer anders TweakUI, daar kan het ook mee.

En je krijgt er weer een icoontje bij... :P Maar die kun je ook wissen...
Dit werkt, ik had die configuratiescherm tab nog niet opgemerkt! Top!

[ Voor 4% gewijzigd door Double J op 24-01-2005 10:06 ]