Toon posts:

Waarom -1 Troll

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1223469

Ik geef deze user alleen maar een link naar een MP3/MPG4 speler met PDA. Dit omdat dit de eerste fabrikant ooit is die zo'n ding heeft (met volledige PDA that is, en synchbaar met outlook) die fatsoenlijk (up to 640*480 divx/xvid) mpg4 ondersteunt op normale bitrates.

Dit is niet bedoeld om de iPod af te zeiken, maar de user te informeren. Is toch geen -1 troll waard me dunkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ach joh, d'r zijn nog maar 2 moderaties geweest (-1 troll en -1 overbodig).. Geef het ff wat tijd (morgen als er weer meer mensen wakker zijn ;)) zodat anderen 't recht kunnen trekken op een "correct" niveau :) En misschien blijft dat wel op -1 staan ivm overbodigheid, maarja, daarover houd ik mij als non-FP-er neutraal over :P

[ Voor 34% gewijzigd door Osiris op 24-01-2005 02:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 12:47

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Omdat de reactie zo kort is, en zonder duidelijke uitleg, kan ik me wel voorstellen dat mensen niet weten wat ze met de link moeten. Het heeft bijna iets weg van spamming, op deze manier. Een kort verhaaltje met wat het is, waarom het goed is enzo, zou de reactie naar een veel hoger niveau helpen, denk ik.

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

ยซ '-_-' ยป

Zoals Luxx al zei, schrijf er in het vervolg een leuk verhaaltje bij met on-topic informatie, en dan scoor je vast een stuk hoger. Zoals het er nu staat is het niet meer dan 1 waard. Je had in dit geval bijvoorbeeld de grootste verschillen tussen de nieuwe iPOD en de PM400 op kunnen noemen :)

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
silentsnow schreef op maandag 24 januari 2005 @ 04:05:
Zoals Luxx al zei, schrijf er in het vervolg een leuk verhaaltje bij met on-topic informatie, en dan scoor je vast een stuk hoger. Zoals het er nu staat is het niet meer dan 1 waard. Je had in dit geval bijvoorbeeld de grootste verschillen tussen de nieuwe iPOD en de PM400 op kunnen noemen :)
True en mee eens, was ff in een snelle bui zeg maar ;) Hij staat nu iig op 0 gemodereerd, -1 off topic of 0 off topic had ik ook wel oke gevonden, alleen "troll" vond ik een beetje lomp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Het is maar een troll, dat betekend dat een enkel persoon het nodig vond je reactie een troll te noemen. Vind je dat nu werkelijk een topic waard? Meestal trekken dat soort gekke dingen wel bij als het modleger eroverheen loopt namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

๐Ÿ’€ too old to die young

G33rt schreef op maandag 24 januari 2005 @ 18:37:
. . . Vind je dat nu werkelijk een topic waard?
Heb ik geen probleem mee zolang het geen enorme berg topics oplevert, sterker nog,
laat maar komen die meldingen over mismoderaties :).

edit:

De melding leverde wel een een structurele mismoderator op.

[ Voor 13% gewijzigd door botoo op 24-01-2005 19:10 ]

FXDLS 'S&S edition'

๐Ÿ’€ memento mori ๐Ÿ’€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
Tsja, wie wat modereert kan ik natuurlijk niet opzoeken, jij hebt meer 1337 knopjes ;)

Wellicht ben ik iets te ongenuanceerd geweest: meestal is die ene troll een gekke mismoderatie. De topics die geopend worden zijn altijd de vraag 'waarom een troll', waar niemand hier antwoord op kan geven omdat wij het geen troll vinden. Is het dan niet een idee om een draadje over ontzettend gekke trollen te laten lopen? Als ik zo kijk zijn er veel "waarom troll?" topics geweest de laatste tijd, die eerder mismoderators dan verklaringen waarom de troll gegeven was opleverde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

๐Ÿ’€ too old to die young

G33rt schreef op maandag 24 januari 2005 @ 19:38:
Tsja, wie wat modereert kan ik natuurlijk niet opzoeken, jij hebt meer 1337 knopjes ;)
./.
Als ik zo kijk zijn er veel "waarom troll?" topics geweest de laatste tijd, die eerder mismoderators dan verklaringen waarom de troll gegeven was opleverde :)
Met die 1337 knopjes trek je idd nog wel eens wat uit de gierput omhoog :+
./.
Och, als dat soort draadjes mismoderators vangt vind ik dat een prima neveneffect :).

FXDLS 'S&S edition'

๐Ÿ’€ memento mori ๐Ÿ’€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
Oke, prima. Het was maar een suggestie (en ja, ik heb je info ter kennis genomen, ik wist dat niet. Dat stelt zaken in een iets ander daglicht) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

G33rt schreef op maandag 24 januari 2005 @ 19:38:
De topics die geopend worden zijn altijd de vraag 'waarom een troll', waar niemand hier antwoord op kan geven omdat wij het geen troll vinden.
Het overkomt mij (relatief) vaak genoeg dat ik een trollmoderatie juist wel kan onderbouwen. Aangezien een melder daar vaak nog wat vraagtekens bij zal willen zetten, is een apart draadje wel zo overzichtelijk.

Een apart draadje heeft trouwens nog meer voordelen: zo kunnen er meer posts uit dezelfde draad worden vergeleken (overigens ook handig voor mismoderatie-detectie) en bij een 'groot' draadje wordt zoiets al snel een rommeltje. Inhoudelijke motivaties hoeven dan ook maar 1 keer gegeven te worden. Ten slotte zijn die grote draadjes niet overzichtelijk te houden als men wรฉl van mening verschilt, en ook dat komt natuurlijk met enige regelmaat voor.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1