Toon posts:

2x stereo uit een 5.1 geluidskaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik ben op zoek naar een software mp3 speler die tegelijker tijd 2 nummers kan afspelen, en dan het stero geluid van het ene nummer naar de front spekers stuurd en het steroi geluid van het 2e nummer naar de achterspeakers stuurt.

Momenteel hen ik een Realtec ac97 5.1 geluid onboard op een ASUS p4p800 bord zitten.

Ik heb in de search al een en ander gevonden,. maar daar werd steeds over oplossingen met 2 geluidskaarten gesproken. Ik wel het graag met 1 doen.

Wie weet raad.

• Vizorium-5
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-02 20:06

Vizorium-5

Framerate = Life

Ik heb het voor elkaar met BPM Studio en een SB Live 5.1

Het programma stuurt zelf de voor-, achter- en centeruitgang apart aan.

Verwijderd

volgens mij kunnen pcdj en bpm studio 2 stereo uitgangen ondersteunen, moet je geloof ik de geluidskaart instellen op 4 speakers en rommelen in de programma's

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

gebruik google anders eens, er is zat (betaalde/gratis) software voor die het met één kaart kan, het al genoemde BPM studio of bijvoorbeeld Atomix of Virtual DJ (de laatste is opvolger van atomix)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Verwijderd

Hallo,

Weet iemand misschien of er een programma is dat meerdere sporen aankan, en dat je dan per spoor kunt aangeven of hij naar front/rear/center uitgang moet?

Ik heb een Soundblaster Live! 24-bit extern. Ik heb Samplitude en Cubase. Ik kan in Samplitude wel de panning een beetje regelen naar front en rear, maar dat werkt helemaal niet. Als ik een spoor helemaal op front zet, komt er toch ook nog geluid uit de rear uitgang.

Iemand advies? :?

Verwijderd

ik heb geloof ik wel zoiets gezien in reason, kon ik uit front, rear en center kiezen welke kanalen van het ingebouwde mengpaneel via die uitgangen moesten gaan.

Verwijderd

Hoi,

Bedankt voor je idee! Heet dat programma reason?

Ronald.
Pagina: 1